Aviseringar
Rensa alla

Spartacus - Blood and Sand


Ämnesstartare

Klart en av dom bästa serierna i vår, tillsammans med House och 24!
För alla dom som inte tittar på denna fantastiska serie, så kan jag bara säga att ni missar något stort! Spartacus är en helt underbar blandning av våld och sex. Vad mer kan man begära? Det senaste avsnittet (del 4), var det bästa hitils. Men nu måste man dock vänta en vecka till 🙁 Har ingen aning om denna serie sänds i Sverige. Om den inte gör det så är det bara att tanka.


   
Citera

Eftersom dy tycker att House och 24(!?) är två andra bra serier så kollar jag nog inte ens upp denna...


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Myksa:

Eftersom dy tycker att House och 24(!?) är två andra bra serier så kollar jag nog inte ens upp denna...

House är cool ju, sverige borde ha fler läkare som han[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Eftersom dy tycker att House och 24(!?) är två andra bra serier så kollar jag nog inte ens upp denna...

Hur kan man inte tycka om Jack Bauer och Dr House?
Oavsett så bör du kolla upp Spartacus...(om du inte ogillar våld och sex förstås...= gay)


   
SvaraCitera

har laddat ner två avsnitt av spartacus - blood and sand, men har inte sett dom ännu.
kanske blir lite filmkväll ikväll då[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pintaren:

kanske blir lite filmkväll ikväll då

Skriv och berätta vad du tycker sen!


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Skriv och berätta vad du tycker sen!

Självklart[y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Eftersom dy tycker att House och 24(!?) är två andra bra serier så kollar jag nog inte ens upp denna...

Epic word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Började kolla på denna serie förra helgen och den är jättebra 🙂
Första och andra avsnittet var det överdrivet mycket blod i fightingscenerna men nu har de taggat ner på det, vilket jag tycker är bra.

Btw, fan vad spartacus brud är heeet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unlimitedpower:

Började kolla på denna serie förra helgen och den är jättebra 🙂
Första och andra avsnittet var det överdrivet mycket blod i fightingscenerna men nu har de taggat ner på det, vilket jag tycker är bra.

Haha. Nr 4 är den klart blodigaste episoden hitils.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Spartacus är en helt underbar blandning av våld och sex

Värsta som finns är ju när det är massa sex och larv i filmer och serier, vill man se på sånt så kollar man väl på porr istället[confused]


   
SvaraCitera

Rome är bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Rome är bättre

Word

kebu12:

Värsta som finns är ju när det är massa sex och larv i filmer och serier, vill man se på sånt så kollar man väl på porr istället[confused]

Igen, word. Brukar mest rulla på ögonen när det ska vara en massa sex och sånt. Finner det inte direkt upphetsande [rolleyes]

AlphaMale:

(om du inte ogillar våld och sex förstås...= gay)

Man måste inte vara glad för att man ogillar våld och sex, man kan vara glad och vara ett våldsamt pervo också t.ex.! [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Rome är bättre

Tar man bort allt sex ur den så hade det varit en bra serie.

Jonesh:

Igen, word. Brukar mest rulla på ögonen när det ska vara en massa sex och sånt. Finner det inte direkt upphetsande

Haha ja, ser ingen direkt mening med det.


   
SvaraCitera