Aviseringar
Rensa alla

SPECIELL/ANNORLUNDA/LÄSKIG DRÖM.


Ämnesstartare

Hejsan allihopa.. Jag ville berätta för er om en dröm jag haft för ungefär en vecka sedan. DEn var mycket kort och tydlig..

jag drömde liksom i min dröm och det var svart. helt kolsvart. Men helt plötsligt stod en liten flicka (kanske 5 år) i en fin klänning (i 1800 tals stil , babyblå med vita detaljer) framför mig, I bakgrunden hördes ett dovt , lugnande hjärtljud och sen så blundade hon och då slutade hjärtljudet. Sen så vaknade jag ur drömmen och stod mitt i en enorm folkmassa och reste mig upp och vände mig om och där stod den lilla flickan och tittade på mig. Hon log lite sen ramlade hon ihop och jag försökte med all min kraft att göra hjärt - och lungräddning på henne men hon dog. Sen vaknade jag .

Någon som nånsin drömt något liknande eller vet vad den betyder på ett ungefär? Drömmer mardrömmar väldigt ofta. Tacksam för svar! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det spökar nog i ditt hus.


   
SvaraCitera

Jag drömmer varje natt och oftast är det mardrömmar. Mina brukar också vara riktigt konstiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänkte på flickorna i The Shining :3

Har ingen aning om hur man tyder drömmar , men kolla men det finns hemsidor du kan kolla på :

http://sjundesinnet.se/dreams.htm

http://paranormal.se/topic/dromtydning.html

Jag brukar drömma att jag har leukemi 😮


   
SvaraCitera

jag har haft en återkommande dröm....

Jag är alltid 5 år. Jag sitter vid en vägkant på någon enslig skogsväg, och bygger ett slott av grus som jag finns på marken. Alldeles för mig själv sitter jag där en varm sommardag, allting är som det ska. Men plötsligt kommer en bil och kör på mig där jag sitter med "grusslottet", och min första tanke är "vad kul att bli påkörd av en bil, jag har alltid viljat veta hur det känns". Helt sjukt, va? I alla fall så kommer en kvinna i 30-årsåldern ut ur bilen och frågar "Gick det bra?" Jag ligger helt lugnt och svarar ja.

Kanske inte ngn speciell dröm direkt, men på ngt sätt är den laddad av massa minnen och känslor från ngn förfluten tid som är svåra att tyda. Drömmen är mysig med skräckblandad förtjusning..


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

joniie14:

Någon som nånsin drömt något liknande

Njaaaää, drömmar är ju väldigt individuella och förvirrande.

joniie14:

Drömmer mardrömmar väldigt ofta.

Samma här. Tror att vi bara är extra rädda/störda människor. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loffapoffa:

Det spökar nog i ditt hus.

.. mm jaa.. det gör det faktiskt. i lägenheten.


   
SvaraCitera