Aviseringar
Rensa alla

speedfight 3 stereo


Ämnesstartare

hej,har en speedfigt 3 och undrar vart det går att köpa en origial stereo från peugeot som ska gå att sätta in??[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Stereo!? I en moppe!? [tard]


   
SvaraCitera
Hando

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Nu har den kommit - nya Peugeot Speedfight 3! Modellen som ska ge Yamaha Aerox en match..!!! Här pratar vi den nya generationens sportscooter med en design och konstruktion som gör konkurrenterna gröna av avund! Eller vad sägs om dubbelkolvs radialok, wave bromsskiva på 215mm, eluttag och 8 liters bränsletank? Lägg sedan till grymma vägegenskaper så har du helt enkelt framtidens scooter - redan nu. Ljudsystem till Speedfight 3 Skulle du vilja montera en stereo så går det självklart bra (musiken har du ju redan i mobilen eller MP3:n). Sub-basen är smart placerad i hjälmfacket och volymen justerar du sedan enkelt från styret - unikt för Peugeot!"

Fy fan vad fånigt!!! HAHAHA!!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fy fan vad fånigt!!! HAHAHA!!! [bigsmile]

Skulle skämmas om jag åkte runt med den alltså [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Skulle skämmas om jag åkte runt med den alltså [tard]

Samma här. Rika föräldrar och dålig smak är allt det där säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fy fan vad fånigt!!! HAHAHA!!!

fade:

Skulle skämmas om jag åkte runt med den alltså

valde den sj 😛
vill inte veta vad ni tycker,det enda jag vill veta är om det finns nån som vet när fan den kommer till sverige???(stereon alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

valde den sj 😛
vill inte veta vad ni tycker,det enda jag vill veta är om det finns nån som vet när fan den kommer till sverige???(stereon alltså)

don't know, don't care [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AHAHAHHHHHHAAHAAH X'D

jag som trodde alkohol och rohypnol var en dödlig kombination


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera