Aviseringar
Rensa alla

Speedo!


Ämnesstartare

Svenska killar har i princip alltid surfshorts när dem badar, ofta även med kallingar under.

Om man bortser ifrån att det är jävligt blött och obekvämt så ser det ju trist ut för andra.. [cute]

Min fråga är, var tog speedos vägen? Är dem inte snygga? Gillar inte tjejer killar med speedos? Eller är det helt enkelt för bögigt och svenska killar för osäkra i sin manlighet?

Har rest ganska mycket och det är i princip bara i sverige som ALLA har surfshorts.

Image

Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

[cry]


   
SvaraCitera

Det är inte speedos som är bögiga, det är det att man måste raka låren för att det ska funka att bära som är bögigt.


   
SvaraCitera
smisk

tycker bara man ser för mycket med speedos.
man vill ju liksom spara lite till fantasin...


   
SvaraCitera

ne ser astöntigt ut


   
SvaraCitera

tycker det är jobbigt att bada naken för kuken hänger ju ner till knäna [sad]

eller kanske bara är jag, men det är väll vanligt att den krymper när man badar?


   
SvaraCitera

oj, söt kille på bilderna.
jobbigt bara att han såg snyggare och fräschare ut än jag


   
SvaraCitera

Alltså nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

tycker bara man ser för mycket med speedos.man vill ju liksom spara lite till fantasin...

Jag tycker man ser precis lagom hehe, lämnar ju fortfarande de bästa bitarna till fantasin [cute]


   
SvaraCitera

Fett jobbigt med såna där om det är snygga nakna tjejer på stranden [chocked]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Fett jobbigt med såna där om det är snygga nakna tjejer på stranden [chocked]

Fett jobbigt i vilket fall med snygga nakna tjejer på stranden. [sad]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Fett jobbigt i vilket fall med snygga nakna tjejer på stranden. [sad]

Jo, men har man badbraxor med kallingar under kan man bara lägga sig på rygg, låtsas sola och dra upp bena så det knölar som fan på utsatt ställe [bigcheers]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Jo, men har man badbraxor med kallingar under kan man bara lägga sig på rygg, låtsas sola och dra upp bena så det knölar som fan på utsatt ställe [bigcheers]

Ah, jo, det är ju sant. Eller så gräver man en liten grop och lägger sig på mage över den. [blush] Så knölar det inte så mycket. [blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Ah, jo, det är ju sant. Eller så gräver man en liten grop och lägger sig på mage över den. [blush] Så knölar det inte så mycket. [blush]

Smart! Aldrig tänkt på! Ska testa nästa gång jag är på stranden med allt för klängig tjej [bigcheers]


   
SvaraCitera

De är obekväma.


   
SvaraCitera