Aviseringar
Rensa alla

Spel!!!


Fattar inte att ingen skrivit league of legendsFörvånad

Här är en cinematic! ;D


   
SvaraCitera

kerrafox: Fattar inte att ingen skrivit league of legends.

Möjligen pga det är en annan genre. Tänkte föreslå lite pvp och rts-grejor men ångrade mig. Mest för att ej är ett LoL-fan Rodnar


   
SvaraCitera

Miceparade:

Möjligen pga det är en annan genre. Tänkte föreslå lite pvp och rts-grejor men ångrade mig. Mest för att ej är ett LoL-fan Rodnar

Man kan ju inte gilla allt Blink


   
SvaraCitera

My dreams are her: Half-life 2,

Mah nigga!

bcsc: Hellu! Tänkte börja spela något bra data-spel men har ingen aning om vad som e bra osv... några förslag?

CALL OF DUTY BITCHEEEEES!!!


   
SvaraCitera

Starcraft 2 Heart of The Swarm, League of legends, Planet Side 2.


   
SvaraCitera

Minecraft = BARA kul om du har mods och typ spelar med 4 kompisar vilket gör det VÄLDIGT svårt att göra en server på din router men det går om du har ett JÄVLA tålamod.


   
SvaraCitera

Har då ingen aning vad du skulle gilla för spel men World of Warcraft, Guild wars 2, Call of duty, Battlefield, Counter strike, assassin's creed, Uncharted 1-3(finns bara på ps3 men är askul!), Leauge of legends, Heroes of newerth. ...


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

kerrafox:
Fattar inte att ingen skrivit league of legendsFörvånad

Här är en cinematic! ;D

Jag har spelat lite league of legends det e faktiskt rätt kul 🙂


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

har redan ps3 spel så det räcker... elr iof man kan ju aldrig ha för många spel :p


   
SvaraCitera

bcsc:

Jag har spelat lite league of legends det e faktiskt rätt kul 🙂

West eller NE? (:


   
SvaraCitera

Battlefield och Call of Duty är typ de enda onlinespelen jag spelar, men de är inte sci-fi. Ett sci-fi spel jag inte provat men som verkar fett och jag hört bra grejer om är Xcom: Enemy Unknown.

Sen är ju Mass Effect-spelen riktigt feta, de är lite mer sci-fi rollspel dock. En sci-fi trilogi med mycket story typ.


   
SvaraCitera

bcsc:
Hellu! Tänkte börja spela något bra data-spel men har ingen aning om vad som e bra osv... några förslag?

Kolla upp Ricochet på youtube, extremt bra spel!
Handlar om en astronaut som blir fast på rymdstation och så får man följa hans/hennes liv på stationen och du gör hela tiden val som kommer påverka slutet och din omgivning. Du kan försöka ta kontrollen över denna stora station och/eller vara en trogen tjänare till den första rymdkaptenen. Grafiken är toppen och är bland den bästa fortfarande. Omgivningen är fantastisk och jag har aldrig upplevt samma känsla i något annat spel. Man älskar att slåss och combatsystem är verkligen fräscht och innovativt. 11/10


   
SvaraCitera
Yaren

Elder Scrolls!!!

Skyrim och Oblivion har jag spelat lite grann. Inget jag blev döberoende av, men om du gillar typ sagan om ringen och rollspel, så är det något jag rekommenderar 🙂 finns fördelar med att ha spelat Oblivion innan Skyrim också 🙂


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

tack för alla svar nu har jag många spel jag kan börja spela 🙂


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

kerrafox:

West eller NE? (:

ingen aning.. 😛


   
SvaraCitera