Aviseringar
Rensa alla

Spel som har lagt ner lite väl mycket tid på?


Ämnesstartare

Jag tror jag har spelat WoW i ungefär 1 år, och då menar jag gametime, om jag skulle kombinera all tid jag har lagt på var och en karaktär. Men jag spelar inte längre.

Vad för spel har du lagt väldigt mycket/för mycket tid på?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag kan tänka mig att wc3 (med alla UMS'er, dota osv) är det spel jag lagt flest timmar på. Det är säkerligen upp emot år vi snackar där. CS är garanterat nummer två, kan även vara där år det hamnade på.

Det är väl de enda två jag spelat sådär ohyggligt mycket. Dibbe2 ligger nog stabilt trea, men går inte ens att jämföra med de andra.


   
SvaraCitera

när jag var liten fick jag min morbrors playstation metal gear solid o fastnade i den där jävla tunneln kom ju ingenstans,ni vet första spelet snön sen in i ett hus genom tunnel

snake var fast där i flera timmar stackarn :/


   
SvaraCitera

WoW helt klart.


   
SvaraCitera

Angelize:

när jag var liten fick jag min morbrors playstation metal gear solid o fastnade i den där jävla tunneln kom ju ingenstans,ni vet första spelet snön sen in i ett hus genom tunnel

Den därr tunneln där man mötte en boss med sniper typ? [tard]


   
SvaraCitera

Counter Strike sedan 2003... Accet gjordes då iaf, spelade 1.5 o så innan .. Nu äre bara 1.6 [cool]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

*Så de har blivit ett tag, spelar ett par timmar om dagen.


   
SvaraCitera
Åtta

Skulle nog gissa på att det är Maplestory som jag lagt mest tid på. Vanligen får jag något ryck då jag spelar 6 timmar per dag i någon månad, för att sedan ledsna och inte röra det igen på ett halvår.


   
SvaraCitera

Rent tidsmässigt så är det wow jag spelat mest. närmare 400-500dagars playtime.

Spelet som hållit under längst period är warcraft 3.
Än idag kör jag det någon timme om dagen. Och började med dota 3,2 och körde till 3,7. riktiga dota alltså, inget jävla tft tjaffs;)

En bubblare. golden eye är än idag lika självklar på tv-spelskvällar som det var när nintendo 64 kom.


   
SvaraCitera
Tyrael

WoW 10 185 timmar [ops]


   
SvaraCitera

för mig måste det vara fifa serien


   
SvaraCitera

Diverse bilspel, t.ex. Need for Speed.


   
SvaraCitera

Star Ocean 2, Final Fantasy VI-IX+X+XII(har inte ens fått vinna det sistnämnda[sad])


   
SvaraCitera

TDU - Test drive unlimited[rolleyes]


   
SvaraCitera

Spenderade hela sommarlovet åt att spela Final fantasy 8.
Eller ja, det var inte jag som spelade. Jag tvingade pågen spela.


   
SvaraCitera

zackk:

Den därr tunneln där man mötte en boss med sniper typ? [tard]

Nej, kvinnan med snipern kom ju senare i spelet. Jag menar typ i början. Du vet precis i början av spelet då man ska ta sig till en hiss, när man kommer ut ur hissen så är man utomhus (snöigt) sedan för att ta sig vidare så skulle man krypa genom tunnlar typ för att komma till rummet inomhus o jag fastnade i de där tunnlarna, lovar att jag gick 58984934595 gånger kröp o grejer men kom aldrig rätt.


   
SvaraCitera