Aviseringar
Rensa alla

Spel som har lagt ner lite väl mycket tid på?


wow, cs


   
SvaraCitera

roller coaster 2, och warcraft 2, typ allt jag gjorde om dagarna i åldern 5 - 12 år.[blush]


   
SvaraCitera

Mario-spelen på Nintendo 64..


   
SvaraCitera

Har iofs nog lagt 200 timmar på SMG

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och SSBM har nog också varit ett gäng hundra timmar


   
SvaraCitera
MBoy
 MBoy

haha, köttfäessås e som ja x)
satt fast i cs när man var 13(fan vilket aim man hade) sen när wow kom ut vart det de istället(100 dagar game time på en gubbe bara. alla tillsammans vågar jag inte räkna).
och så var de mycket tv-spel som man fastna vid där ssb och ssbm var dom största tjuvarna.. wow fri i 1,5 år ^^ nu lirar man max 10 timmar spel i veckan om äns någu som tur är.


   
SvaraCitera

Angelize:

när man kommer ut ur hissen så är man utomhus (snöigt) sedan för att ta sig vidare så skulle man krypa genom tunnlar typ för att komma till rummet inomhus o jag fastnade i de där tunnlarna, lovar att jag gick 58984934595 gånger kröp o grejer men kom aldrig rätt.

Haha nu minns jag, men hade inget problem där. Tyckte snipern, den där bossen som slängde möbler på en och sista var drygast..

Saknar det spelet nu. [n]


   
SvaraCitera

Perfect Dark på N64 har jag runt 750 speltimmar i. Och nu har det kommit på Xbox Live Arcade också, instabuy förstås, så lär ju bli betydligt mer.


   
SvaraCitera

top, diablo 2. vad mer, vet att jag har lagt 200 timmar på pokemon röd när jag var 10 år [wink]


   
SvaraCitera

Final fantasy 9, om man bortser från online-spel.


   
SvaraCitera

the sims 2


   
SvaraCitera

zackk:

Haha nu minns jag, men hade inget problem där. Tyckte snipern, den där bossen som slängde möbler på en och sista var drygast..

Saknar det spelet nu. [n]

Minns inte så mkt men hittade playstation 1 och det där spelet i garderoben för något år sedan så jag installerade det o tänkte ska fan klara det idag när jag e "vuxen" o det gjorde jag, men när snake ska utstå tortering typ så kunde jag ej det så i slutet dog tjejen fanns ju två slut, så jag börja gråta hahahahaha och gjorde om det och utstog torteringen då överlevde hon 😀 klarade spelet iaf

tyckte killen med helikoptern var jobbigast [tired] [tired] snakes bror lr vad han nu var


   
SvaraCitera

Angelize:

e "vuxen" o det gjorde jag, men när snake ska utstå tortering typ så kunde jag ej det så i slutet dog tjejen fanns ju två slut, så jag börja gråta hahahahaha och gjorde om det och utstog torteringen då överlevde hon 😀 klarade spelet iaf

Hahah grät??

Mmm, det roliga är ju att man får nya grejer för varje gång man varvar det. Har för mig att man fick osynlighetsgrej efter ett tag.

Angelize:

tyckte killen med helikoptern var jobbigast [tired] [tired] snakes bror lr vad han nu var

Aah, Liquid..


   
SvaraCitera

1. WoW=c:a 100 dagars playtime på alla karaktärerna
2. Final Fantasy (räknar med alla)
3. Aion


   
SvaraCitera

zackk:

Hahah grät??

Mmm, det roliga är ju att man får nya grejer för varje gång man varvar det. Har för mig att man fick osynlighetsgrej efter ett tag.

Haha aa typ kände sorg iaf XD
roligast är väl lådan han kan gömma sig i...väldigt realistiskt att inte vakterna märker en gående låda [wink]


   
SvaraCitera

Angelize:

roligast är väl lådan han kan gömma sig i...väldigt realistiskt att inte vakterna märker en gående låda [wink]

HAHAHA juste

[love]


   
SvaraCitera