Aviseringar
Rensa alla

spela in?


Ämnesstartare

ok jag behöver hjälp med en grej. jag vill spela in fotboll på tven. hur gör man? känns som det borde vara nåt logiskt som att sätta in en tom dvd-skiva i dvden och sen trycka på nån recording knapp eller nåt. kanske finns nåt mer bakom det hela dock

nån som skulle vilja förklara lite


   
Citera
Ämnesstartare

patrick bateman:

känns som det borde vara nåt logiskt som att sätta in en tom dvd-skiva i dvden och sen trycka på nån recording knapp eller nåt

exakt, prova att spela in en snutt innan så du vet exakt hur man gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annat vare på VHS:ens tid[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du måste ha rätt kanal inställd på dvdn också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på om du har inspelningsbar DVD, eller om du har en digitalbox med inspelningsfunktion. Om du har en inspelningsbar DVD måste änen den vara inkopplad i din digitalbox före du spelar in.


   
SvaraCitera

Tror man måste ha en dvd som kan spela in, alla kan tydligen inte det. Och har du digitalbox krånglar allt till sig.


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

annat vare på VHS:ens tid

Är därför man fortfarande har VHS [cool]


   
SvaraCitera

Det kan vara riktigt jobbigt beroende på vad du har för box eller vad du nu har. Får koppla min dvd genom digitalboxen men sen kan jag ändå bara spela in direkt. Att ställa in när man vill att den ska spela in nåt går tydligen icke när man har det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Är därför man fortfarande har VHS

har fortfarande en också[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Beror på om du har inspelningsbar DVD, eller om du har en digitalbox med inspelningsfunktion. Om du har en inspelningsbar DVD måste änen den vara inkopplad i din digitalbox före du spelar in.

det lät komplicerat

Rådjuret:

Tror man måste ha en dvd som kan spela in, alla kan tydligen inte det. Och har du digitalbox krånglar allt till sig.

fan

jag har en digitalbox tror jag

El Guaje:

Det kan vara riktigt jobbigt beroende på vad du har för box eller vad du nu har. Får koppla min dvd genom digitalboxen men sen kan jag ändå bara spela in direkt. Att ställa in när man vill att den ska spela in nåt går tydligen icke när man har det så.

men gud vad jobbigt

aja tack för bra svar gott folk

jag ringer en gubbe som kan sånt här så får han fixa

fattar inte varför allt är så svårt för idag. går inte ens åka buss längre idag.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag har en digitalbox tror jag

Det har du nog, ja.
Men det mesta finns ju på internet nuförtiden, man ska inte behöva spela in saker (tycker folk, jag själv däremot skulle bli superglad om jag kunde spela in)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Det har du nog, ja.
Men det mesta finns ju på internet nuförtiden, man ska inte behöva spela in saker (tycker folk, jag själv däremot skulle bli superglad om jag kunde spela in)

jag är annurlunda

laddar inte ner musik eller filmer eller nåt och jag vill spela in klassiska fotbollsmatcher så jag kan kolla tillbaka på dem nångång kanske om några år

kul att samla på saker


   
SvaraCitera