Aviseringar
Rensa alla

Spelar han svår?


Ämnesstartare

Hur vet mn att en kille spelar svår?.
såhära såg våran första och enda konversation ut..:

Jag: hej
han: eee hej
sen skrev ja typ hur mår du och han svarade men där dog första konversationen
sen skrev jag en annan dag då jag skrev lite mera men sen så frågade jag av misstag om man ville ses. Så werid.. hah
lixom frågade om han vile ses utan att vi lixom skrivit..
och nu har vi ingen kontakt..
han tog bort mig från snap men vi skrev aldrig något till varandra endå hått typ 2 år sedan hon tog bort mig btw.
kan ju Adda tbx han:/
han är den populäraste killen i skolan ..
när vi var små så gick vi i samma klass, vi var alltid på varann och typ småretades och alla sa alltid ” kärlek börjar alltid med bråk” till oss två, sen i efter hand har jag fått höra att han gillade mig men vi har ju lixom inte pratat sen dess... gillar han mig fortvarande? Vad ska jag göra? Gillar verkligen denna killen.. 


   
Citera

Det låter som att du är alldeles för "på", snacka lite innan du frågar ifall han vill träffas.


   
SvaraCitera

Maymay:
Det låter som att du är alldeles för "på", snacka lite innan du frågar ifall han vill träffas.

Undrar också hur gammal ni är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Undrar också hur gammal ni är.

Känns mig som ett creep på han typ.. ja har pressis fyllt 16 och han fyller om två dagar:)) 


   
SvaraCitera

Memklnkv:

Känns mig som ett creep på han typ.. ja har pressis fyllt 16 och han fyller om två dagar:)) 

Jag tycker du var för snabb med att fråga, ge det lite tid bara. Tror inte han spelar svår, bara förvirrad över ditt beteende. Ifall det är så att han "spelar svår", fuck honom då inget värt att slösa tid på.


   
SvaraCitera

Om han tar bort dig från snap, så är det inte att han spelar svårfångad. Han är helt enkelt inte intresserad av dig på det sättet längre. Tyvärr. 


   
SvaraCitera