Aviseringar
Rensa alla

Spelar hårfärg någon roll för dig?


Ämnesstartare

ni ska ba se sicce iglesias hår...perfetto 


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så vad tkr ni om Serinda Swan's hårfärg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limegrönt annars får det vara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vad som menas. Tycker min egen hårfärg är ful men pallar ej göra något åt det. Tycker att mörk hårfärg oftast är snyggast på damer.


   
SvaraCitera
mynona

Nej. Färgen på håret är mindre viktig än dess frisyr, längd och tjocklek. Färgen är bara en lyxbonus om det nu är någon färg man föredrar. Rött och gulblont hår är vackert. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Beror på vad som menas. Tycker min egen hårfärg är ful men pallar ej göra något åt det. Tycker att mörk hårfärg oftast är snyggast på damer.

vilken hårfärg har du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: . Rött och gulblont hår är vackert.

säger vem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: vilken hårfärg har du?

En blaskig blandning av blont, brunt, grönt och grått. Men tror det skulle klassas som mörkblont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

En blaskig blandning av blont, brunt, grönt och grått. Men tror det skulle klassas som mörkblont.

vilken hårfärg är snygg på killar tkr du d?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

En blaskig blandning av blont, brunt, grönt och grått. Men tror det skulle klassas som mörkblont.

jag tycker dock att mörkblont är snyggt 🙂 Kolla bara på Joel Kinnaman, Alexander Skarsgård.


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

säger vem?

TardigVadå "säger vem"? Jag säger det därför att det är så enligt min personliga smak. Andra människor säger något annat om det handlar om deras personliga smak. Du har själv sagt att du tycker blont är snyggt, för övrigt. Alla har rätt att säga vad som helst när det gäller deras personliga smak, så jag förstår inte vad du menar med din fråga: "säger vem?" Vad menar du med den frågan? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Vad menar du med den frågan?

aha. nä jag trodde bara att de var allmänt. menade inget illa.


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

Ok. Jag tycker det känns underförstått att när man säger att något är "fult" eller "vackert" i sådan här sammanhang så är det ju enbart enligt personligt subjektiv smak, eftersom smak är personlig till naturen och därför aldrg något allmänt, även om vissa preferenser delas av många och andra av få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ok. Jag tycker det känns underförstått att när man säger att något är "fult" eller "vackert" i sådan här sammanhang så är det ju enbart enligt personligt subjektiv smak, eftersom smak är personlig till naturen.

jo, jag håller med.  


   
SvaraCitera