Aviseringar
Rensa alla

Spelar utseendet någon roll, tjejer?


Det första jag kollar på är utseendet men om någon visar att den bryr sig om mig och har allt annat jag behöver så spelar inte utseendet någon roll längre. Var tillsammans med en kille jag tyckte var den fulaste jag sett. Alla frågade mig hur jag kunde gå ut med honom utan att skämmas osv.


   
SvaraCitera

Det finns få människor som är genuint snygga men det finns också väldigt få människor som är fula. De flesta har redeeming qualities och om man vårdar sitt yttre OCH inre så kan nästan alla vara attraktiva.


   
SvaraCitera

Jag vet en tjej i min skola som jag misstänker är intresserad av mig men hon ser inte vacker ut precis. Henne skulle jag inte vilja bli ihop med, vi pratar inte ens med varandra och när vi pratar snackar vi inte särskilt mycket. Sen är det mer komplicerat än så.
Jag kan ta ett annat exempel, det finns en tjej i min klass som ser väldigt bra ut men hur hon är mentalt och kan reagera på ett ämne som hon känner starkt för överreagerar hon över det. Hon börjar skrika och när man säger ut henne att lugna ner sig funkar det inte något vidare, bara vissa kan få henne lugn eller att hon går hem typ. Hon intresserar jag mig föga för.

Att ha en schysst personlighet är bara + och att se ganska bra ut tycker jag är tillräckligt för att bli ihop om du frågar mig.

Folk känner olika med utseende, du själv kanske inte tycker att du ser attraktiv ut men kanske egentligen ser bättre ut än vad du tror. Blink
Sen om du kanske inte ser snygg ut kan du säkert ändå finna en tjej som ser snyggare ut än vad du gör, livet slutar inte vid ens utseende. Blink
Jobba på det du kan göra till ett + och få - att bli mer av ett + så ska du se att flera problem löser sig! Mycket gladCoolHjärta


   
SvaraCitera

Nu är jag inte tjej men kanske att det hade vart bättre att fråga öppet? Blink


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: hur hon är mentalt och kan reagera på ett ämne som hon känner starkt för överreagerar hon över det

vad för ämne om man får fråga? 😀


   
SvaraCitera

Tickstart:

vad för ämne om man får fråga? 😀

Personers identitet och andra moderniteter såsom att vi ska börja att säga en istället för man och annat trams. Förvirrad


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Personers identitet och andra moderniteter såsom att vi ska börja att säga en istället för man och annat trams. Förvirrad

hade aldrig kunnat gissa.... Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Tickstart:

hade aldrig kunnat gissa.... Rullar ögonen

Förstår det! Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Yaren

b1son:
tjejer bryr sig om ett attribut vad gäller utseende: längd
så äru längre än henne e allt lugnt 🙂

Inte alla tjejer 🙂 crushar på en kille som är 168 max 


   
SvaraCitera
b1son

Yaren:

Inte alla tjejer 🙂 crushar på en kille som är 168 max 

good for you långa snubbar är sämst


   
SvaraCitera
Yaren

b1son:

good for you långa snubbar är sämst

Snubbar är sämst 


   
SvaraCitera
Oasis

   
SvaraCitera