Aviseringar
Rensa alla

Spelåret 2011 (bästa året!)


Ämnesstartare

Kollade igenom lite vilka spel som kommer i år. Listar dom jag ser fram emot!

Hard corps:uprising

Contra med nytt utseende.
Spelet i sig kommer inte vara spektakulärt. men contra+öl+kompis har alltid varit ett recept på lycka.
Okänt releasedatum till ps3.

Marvel vs capcom 3 fate of two worlds

Massa marvelkaraktärer emot capcoms populära figurer, i ett totalt jävla kaos.
Releasedatum 18 februari

Dragon age 2

Första dragon age var riktigt jävla kul så 2an kan inte bli mycket annat.
Releasedatum 11 mars

Mortal kombat

Denna underbara serie hoppar tillbaka till rötterna, ser förbannat bra ut och med nya fatalities.[bigcheers]

Batman arkham city

Det var riktigt kul att leka batman och hänga ifrån taket i första spelet. Nu får man göra det i ett större område.

Twisted metal

Jag har aldrig hört talas om den här serien tidigare. Den skapades av samma person som skapade god of war.
Spelet är deathmatch för olika fordon och ser ut som ett bra sitta i soffan med kompisar spel.

Diablo 3

Finns inte så mycket att säga.
Det nya just nu är att blizzard ser över möjligheterna att göra diablo 3 multiplattform.

Dead island

Jag hade aldrig hört om det här spelet förrens idag. Jag blev helt kär i trailern.

La noire

Man är detektiv på jakt efter en seriemördare. Skapat utav gta teamet

Slutligen. Det stora och mest önskade spelet 2011

Spelåret 2011 ser på förhand helt underbart ut!
Vad ser du fram emot?


   
Citera
Ämnesetiketter

Team icos verk kommer bli episkt, men tror det kommer 2012 :/


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Killzone 3, Uncharted 3, L.A. Noire, Guild Wars 2 (hoppas det släpps i år!), TES: Skyrim osv.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Team icos verk kommer bli episkt, men tror det kommer 2012 :/

Typ enda anledningen till varför jag köpte ett ps3.
Tror också det blir uppskjutet, men man kan ju hoppas på fjärde kvartalet detta år, som läget ligger just nu.
Hoppas alltid [blush]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Hoppas alltid

Boka shadow of the collosus och icosamlingen [y]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Zelda, mhm!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Boka shadow of the collosus och icosamlingen [y]

Givet.

Hoppas även på:


   
SvaraCitera

skyrim..... det verkar så otroligt mycket bättre än oblivion........... hoppas det kan mäta sig med morrowind......

.....


   
SvaraCitera

ser fram emot: deus ex human revolution, uncharted 3, dark souls, la noire. typ.


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Batman arkham city

Det ser jag fram emot, 1:an var ju asgrym.
Eller var o var, 1:an ÄR ett asgrymt spel!

Galvmeister:

Diablo 3

Blizzard har hållit på med det bra länge nu, å andra sidan så levererar dom alltid. Diablo 3 blir ett definitivt köp.

Galvmeister:

Slutligen. Det stora och mest önskade spelet 2011

Jofan, är lite småsugen på't. Köpte Borderlands GOTY (Xbox 360) o fick med en kod för demo på Duke Nukem Forever. Men inte fan har dom släppt demo ännu!
Nu är det inte så att jag göpte GOTY-versionen av Borderlands för demots skull, ville ha spelet o fick med alla spel-tillägg (billigare än att köpa till).

Ett annat spel jag ser fram emot, som inte finns med på din lista, är Gears of War 3.
Jag hoppas att Epic Games inte förstör det såsom dom gjorde med 2:an. TU6 (title update 6) pajade skiten o inte fan tänker dom fixa't!


   
SvaraCitera

LA Noire är det jag ser fram emot mest! Sen lockar även Zelda, Skyrim och Lego Pirates of caribbean. Gillar Lego-spelen. [blush]

Men årets stora spelhändelse är naturligtvis 3DS. Ååh, bara ååh!


   
SvaraCitera

Det kommer att bli/har börjat arta sig till det bästa spelåret någonsin[love]

The Last Guardian, Ni No Kuni, Catherine, Batman Arkham City, Dragon Quest VI, Tales of Graces F, L.A Noire, Uncharted 3, Mass Effect 3, Paper Mario 3DS, Dragon Age Origins 2, inFamous 2, Resident Evil: Revelations, Okamiden och Skyward Sword ska definitivt hinnas med på något sätt.

Är möjligtvis också sugen på nya Ratchet & Clank, Elder Scrolls 5, Yakuza 4 och hoppas på att Dragon Quest X, Metal Gear Solid Rising och Dark Soulskommer i år och att Xenoblade + Last Story kommer till väst.


   
SvaraCitera

Uncharted 3, LA Noire, Resistance 3, Killzone 3 och Motorstorm Apocalypse


   
SvaraCitera