Aviseringar
Rensa alla

Spelåret 2011 (bästa året!)


Ico och Shadow of Collossus samlingen, Skyward Sword och Elder Scrolls V är de spel jag tycker är intressanta 2011.


   
SvaraCitera

jag hoppas på att The Secret World äntligen släpps 2011, har fan väntat på spelet i minst 3-4 år nu..
men den kommer nog släppas 2012 gissar jag på :/

Galvmeister:

Dead island

vill spela detta [love]


   
SvaraCitera

Dräparen:

Ico och Shadow of Collossus samlingen, Skyward Sword och Elder Scrolls V är de spel jag tycker är intressanta 2011.

[sad]


   
SvaraCitera

Om spelstudiorna kan hålla sina satta realesedatum så kommer det bli ett fett jävla bra år.

Har även hört rykten om att Half Life episode 3 och Black Mesa kommer släppas. [cute]


   
SvaraCitera
smisk

är så TAGGAD alltså! ska äntligen ta och köpa en ps3 och en ordentlig pc att spela på också. GIEF MOAR GAMES


   
SvaraCitera

Noboru Wataya:

[sad]

Har inte hört talas om någon av de två första, men älskade grafikstilen i det andra klippet. Verkar intressant!

Köper jag 3DS är paper mario rätt självklart, tillsammans med Ocarina of Time och MGS3.


   
SvaraCitera

Elder Scrolls 5 blir nog ingenting annat än episkt, om det inte skjuts fram tills 2012 då.

Är sugen på Test Drive Unlimited 2 också [blush]


   
SvaraCitera

Sims medeltiden! [blush]

Men nä, är tråkig, ser ej fram emot spel. Spelar saker som Tobbish kommer hem med, annars så sitter jag bara med samma gamla spel och spelar dem om och om igen [blush]


   
SvaraCitera

Dräparen:

grafikstilen

Miyazaki/Studio Ghibli.


   
SvaraCitera

Noboru Wataya:

Miyazaki/Studio Ghibli.

[surprised]

misstänkte det när jag såg trailern, men visste inte att de sysslade med spel. lär ju bli fantastiskt, hoppas det släpps utanför japan!


   
SvaraCitera

Alldeles för många men några av dem är.

The Last Guardian
Rage
Forza Motorsport 4
The Elder Scrolls: Skyrim
L.A Noire
Mass Effect 3
Uncharted 3
Shift 2: Unleashed
Portal 2


   
SvaraCitera

Hereos of might and magic 6!


   
SvaraCitera
zIGGE

Noboru Wataya:

Paper Mario 3DS

[love][love][love]


   
SvaraCitera

Diablo 3 har dock inte datum satt och lär antagligen inte släppas 2011 [sad]


   
SvaraCitera
Issen

Black Mesa Source borde tamefan komma i år och isf slår de allt [wink]


   
SvaraCitera