Aviseringar
Rensa alla

Spelet som har gett dig bäst utmaning?


Smilen
Ämnesstartare

Vilket spel har gett er mest utmaning? Vad är ert livs spel som ni är glada att ha varvat?


   
Citera

The Getaway typ


   
SvaraCitera

Har en tendens att bli rasande inombords när jag spelar sådana. Föredrar relativt enkla spel som jag kan slappna av till. Rodnar


   
SvaraCitera

Skulle nog vilja säga League of Legends, även om det inte direkt handlar om att "varva" eller klara ut, utan snarare om att sätta upp egna mål som man försöker nå. Spenderade hundratals timmar i season 4 med att försöka nå diamond (sen lyckades jag ändå bli demotad till platinum precis innan säsongen tog slut). 


   
SvaraCitera

7 dayz to die har gett mig utmaning det är jobbigt att vara ensam


   
SvaraCitera

Super Mario tillsammans med brorsan eller syrran brukade framkalla en viss ilska och var en stor utmaning att lämna rummet utan att vara sura på varandra....

Gamla goa tider!!


   
SvaraCitera

S3ON:
Har en tendens att bli rasande inombords när jag spelar sådana. Föredrar relativt enkla spel som jag kan slappna av till. Rodnar

Typ Microsoft "röj"? Cool


   
SvaraCitera

rogernw:

Typ Microsoft "röj"? Cool

Nej, det blir en ju arg på om något. 

Jag syftar nog till spel med open world lr dylika där en kan leka av sig snarare än att köra uppdrag etc 

ett annat exempel är racingspel med freemode-läge typ, alla sportspel med freemode-läge. 

SSX är ett typiskt sånt härligt chillspel ju! saknar tiderna en lirade det på ps2. det nya som släpptes för nått år sedan eller 2 kändes inte alls som samma sak. 🙁 


   
SvaraCitera

Gran Turismo kanske.


   
SvaraCitera

Pacman


   
SvaraCitera

Inget kan klå känslan av att sitta uppe hela natten och pusha gladiator de sista timmarna på arenasäsongen i WoW.


   
SvaraCitera