Aviseringar
Rensa alla

Spelnördarnas tråd /spelsnack


Ämnesstartare

Finns det nå spelnördar här? Jag tänkte att det kan ju iaf vara någon som gör ett nytt konto och ba vill skriva i denna tråd, så dom som är intresserade slipper hänga i muppiga subforum, häng här istället Party

Vad var det senaste spelet du körde Glad Du kanske vill berätta om det Förvånad berätta om nåt spel du kanske tänker köpa, nå spel du vill dela med dig av, fråga om det du tänkte köpa är värt att köpa , om vad vi tycker om det? Glad Du kanske sitter fast på nå spel, ett bugg?  Ditt bästa spel? Vilket spel har du lagt ner mest tid på? Vad är ditt wow/diablo gear, du kanske har tråkig/ ingen att lira med, du kanske saknar en 5:te spelare på lol eller vill ha någon att lira med Tumme upp ( lol= league of legends)   kanske vill lira lite fifa , du kanske vill skryta om din nya case opening Cool (cs:go) eller du kanske fick bale inform eller någon annan spelare? Dela med dig av någon fet gameplay, någon stream du kikar på? Glad Eller du kanske streamar själv Glad Beta-kod, eller kanske vill trade:a nå spel på steam,

Jag tror ni fattar, spelsnack helt enkelt,


   
Citera
Ämnesetiketter

Köpte "Gone Home" igår, skall spela när jag är i rätt sinnesstämning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

independent mothafucka Hjärta najs


   
SvaraCitera

WoW är rätt så lattjo för det är en sån bra historia och 10000 olika saker att göra. De har också massa med spelare så man har någon att spela med! Glad


   
SvaraCitera

Spelar mest diablo, bara ensam :l

men jag har fått för mig att klara de första dark souls. Dålig Ide. Men nu har jag fastnat för de :l


   
SvaraCitera

Tekken 5 och fler ska det bli Hjärta


   
SvaraCitera

Favorit RTS: supreme commander forged alliance. Måste dock spelas på via forged alliance forever! Ett spel som rekommenderas för alla som gillar RTS 


   
SvaraCitera

Xuzkie:
WoW är rätt så lattjo för det är en sån bra historia och 10000 olika saker att göra. De har också massa med spelare så man har någon att spela med! Glad

+1


   
SvaraCitera

Blåbärt:
Favorit RTS: supreme commander forged alliance. Måste dock spelas på via forged alliance forever! Ett spel som rekommenderas för alla som gillar RTS 

Ja det är ett mäktigt spelHjärta


   
SvaraCitera

Lirar just nu mest watch dogs o bf4 på ps4. När sommaren är över köper jag en monster gaming dator igen, tar upp mitt wow lirande och blir hardcore lirare igen. Skall bygga om ett rum i lägenheten till sjukaste gaming rummet och ba ha så jävla kul som möjligt.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Kör mest GTA och FIFA. Men ska nog köpa Little Big Planet 3 när det kommer ut.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

PLUS E3!!!


   
SvaraCitera

aristoteles:

Ja det är ett mäktigt spelHjärta

Vi kanske kunde lira en omgång någon gång!


   
SvaraCitera

Kör nästan bara Diablo just nu, uppe på 430 i paragon.


   
SvaraCitera

Weeaboo:
Kör nästan bara Diablo just nu, uppe på 430 i paragon.

SC eller HC?


   
SvaraCitera