Aviseringar
Rensa alla

Spelnördarnas tråd /spelsnack


Ämnesstartare

Gamers be like.jpg


   
SvaraCitera

Vet inte om jag kan kalla mig för spelnörd då jag inte nördar in mig i spelen jag spelar. Brukar spela en hel del Battlefield 4 och FIFA14 på PC i dagsläget. Lirar även lite annat då och då när jag vill ha ett break från dem jag lirar mest.
Ser fram emot att få spela GTA5 på PC till hösten i alla fall!


   
SvaraCitera

Reeeetooo: blir hardcore lirare igen. Skall bygga om ett rum i lägenheten till sjukaste gaming rummet och ba ha så jävla kul som möjligt.

hur funkar det när du har en hund att träna och aktivera? bor du inte rätt litet så hn måste aktiveras mer?


   
SvaraCitera

isola:

hur funkar det när du har en hund att träna och aktivera? bor du inte rätt litet så hn måste aktiveras mer?

Det kommer funka bra. Bor relativt stort redan men byter upp mig i augusti till en större lägenhet i området så mer yta o fler rum. Gäller bara att aktivera han rätt för att få det och funka. Kör samma grej som jag gör idag när jag kommer hem och tröttar ut honom mentalt som en schäfer behöver, sedan vill han bara ut och kissa och bajsa en snabbis på kvällen för han är trött. Så 


   
SvaraCitera

Dead space.. jag återkommer 


   
SvaraCitera

materialarn: SC eller HC?

SC, palla köra HC.


   
SvaraCitera

Weeaboo:

SC, palla köra HC.

Tumme ned


   
SvaraCitera

Coca-Cola: Ser fram emot att få spela GTA5 på PC till hösten i alla fall!

tror du d kmr bli PC-krävande? Tänker typ som watch dogs :'( 

tänkr inte uppgradera min dator förrns SDRAM DDR4 har letat sig ut på konsumentmarknaden. tänkte först att d kanske kan vara värt att införskaffa sig ett GTX 880 lr så till hösten/vintern, men min 3570k kommer förmodligen flaskhalsa då 🙁       


   
SvaraCitera

S3ON:

tror du d kmr bli PC-krävande? Tänker typ som watch dogs :'( 

tänkr inte uppgradera min dator förrns SDRAM DDR4 har letat sig ut på konsumentmarknaden. tänkte först att d kanske kan vara värt att införskaffa sig ett GTX 880 lr så till hösten/vintern, men min 3570k kommer förmodligen flaskhalsa då 🙁       

Förmodligen. Jag är ej särskilt insatt men byggde ihop en dator med klanvänner i höstas så jag kan köra lite mer krävande spel så jag hoppas att GTA kommer funka någorlunda. 


   
SvaraCitera

ufc var ballt


   
SvaraCitera

Kronotomi: Köpte "Gone Home" igår, skall spela när jag är i rätt sinnesstämning

Har nu spelat, gillade det starkt
Tar gärna emot tips om andra bra "walking simulator"'s


   
SvaraCitera

OMG OMG OMFG

Freak+Out+Gif.gif


   
SvaraCitera

10455767_10152202054163597_9074766567470

tumblr_m6hm99Bz1x1rr9aft.gif


   
SvaraCitera

9:onde smäller det, säsongsfinalen snow kommer att dö, så förutsägbart 


   
SvaraCitera

HjärtaHjärtaHjärta

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg


   
SvaraCitera