Aviseringar
Rensa alla

Spelnördarnas tråd /spelsnack


HjärtaHjärtaHjärta

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa_0.jpg



Någon här som eventuellt spelar SwTor? 

Spelade med ett dussin Svenskar förut på det men sen försvann alla åt olika håll till WoW t.ex


FM14, försöker spela upp ett lokalt Division 2 lag till Champions League.


Kronotomi: Tar gärna emot tips om andra bra "walking simulator"'s


Killing floor = Hjärta
eventuellt Left 4 Dead 2, League of Legends, Dota 2 & Terraria.
Hit me up om ni vill spela ngt Rullar ögonen


Lirat WoW i sådär 7-8 år nu. Kör ibland, annars är det rätt nice med Diablo.


Minns en gång i tiden när jag var besatt av Portal.. Skeptisk
Eller fifflade med brorsans Gameboy. Det var mysiga tider.


nästa silent hill ser riktigt bra ut 


Mooze

garrys_mod_w1.jpegfinns bara en kärlek <3


Kör nu igenom persona-serien, riktigt bra!


Kört mycket hearthstone och darksouls 2 på sistone. Sitter och väntar på destiny <3


Köpt ett par DLC's till Total war rome så planerar att dra igenom ett par nya stater jag fått till. Först ut är sparta. 


Jag blir fan seriöst tårögd, gåshud, kan inte vänta, nerdgasm!