Aviseringar
Rensa alla

Spelställe i sthlm


Ämnesstartare

Jag har nyss flyttat till Stockholm, närmare bestämt till den segregerade förorten Akalla. Någon som vet något ställe där man som spelintresserad kan spendera tid och träffa likasinnade? Spelaffärer räknas ej.


   
Citera

Internet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Internet

Har inget. Sitter på bibliotekets dator.
Jävla D-Link som inte vill fungera.


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Någon som vet något ställe där man som spelintresserad kan spendera tid och träffa likasinnade?

random internetcafe?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Jag har en polare i Stockholm som spelar mycket, ge mig din adress så ska jag fixa så att ni kan träffas. [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill bo i stockholm, gillar att spela:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Jag har en polare i Stockholm som spelar mycket, ge mig din adress så ska jag fixa så att ni kan träffas.

Tror jag avstår från att träffa dina vänner [no-no]

lockbete:

random internetcafe?

Jag tänkte närmast på tv-spel och alltså ett riktigt ställe för spelnördar. Inte något mainstream-café där alla sitter och spelar WoW. Vet att jag läste om något ställe där de har reguljära tävlingar och liknande. Men jag lyckas inte hitta det och hinner inte leta igenom hela internet med google. Många luffare som ska ha datorerna här på biblo, trots att jag som skattebetalare bör ha förtur [sad]

Chickfactor:

vill bo i stockholm, gillar att spela:F

Det är sjukt lätt att flytta hit [y]
Finns massor med rum att hyra hos folk och jobb skaffar man i en handvändning. Fast då får man räkna med att hamna i ett ghetto där ingen orkar torka bort spyan i trappuppgången som någon alkis lämnade efter sig. Tur att stanken inte letar sig in i mitt krypin.


   
SvaraCitera

Knarka istället [smile]


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Tror jag avstår från att träffa dina vänner [no-no]

Men alltså, ni skulle ha så roligt ihop. Han skulle ha jättekul med dig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Knarka istället

Låter hälsovådligt, så jag avstår.

God Konsument:

Han skulle ha jättekul med dig.

Tror jag inte. Han står ju ut med dig, och måste därför vara min motsats [n]


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Tror jag inte. Han står ju ut med dig, och måste därför vara min motsats [n]

Nejdå, lovar att han älskar din sort.

http://www.antifa.se/


   
SvaraCitera

Det finns ett ställe som heter M@trix som ligger nere under marken vid ett ställe där man kan köpa massvis med olika mat från olika länder i en ring, och nära en vägg med färger som ändras efter stockholmarnas humör.


   
SvaraCitera

Där har jag varit en gång faktiskt.


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Låter hälsovådligt, så jag avstår.

Det är lika hälsovådligt att sitta still på arslet och spela datorspel och äta hälsofarlig mat.

Du kommer få hemmorojder och bajsa blod av för mycket stillasittande vilket kommer leda till infekterade sår och i sin tur en hemsk plågsam död

maten du intar i samband med spelandet (det finns inga undantag ingen människa blir accepterad i en så kallad "spelhåla" om han tar med sig ett äpple) kommer leda till Typ 2-diabetes, Fettlever, blodfetter och blodtryck, Hormonrubbningar och til sist döden!!!


   
SvaraCitera