Aviseringar
Rensa alla

Sperma..


Ämnesstartare

Hej!

Undrar om det är vanligt med kall sperma vid utlösning eller att sperman kallnar efter bara en liten stund efter utlösningen?

Själv när jag får utlösning så verkar sperman vara varm precis när jag kommar med redan efter nån sekund så är den kall. Samma med testiklarna dom är kalla vid utlöningen med..

Nån som vet nått om detta ?
Börjar ju bli orolig om man är steril eller nått.

Kan tilllägga att jag ibland har som krämper i testiklarna inget märkvärdigt alls typ som om de skulle vara växt verk.. men jag vet inte.


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera

För lite aktivitet bland spermierna kanske! = Steril O_O


   
SvaraCitera

ingen aning, inte fått sperma än[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sperman SKA vara varm när den kommer ut. När du får stånd så dras mkt nlod till din penis, vilket ofta kan göra att närliggande delar kyls ner. Sen så SKA testilkarna vara lite kallre än kroppen, det är därför vi har en pung. (Desuton så har ju pungen vart ute o "vädrat" när du får utlösning, vilket gör den lite extra kall)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Sperman SKA vara varm när den kommer ut.

Hur är det om sperman legat ute 10 sekunder och är kall då, men var varm precis vid utlösningen ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nozza:

Hur är det om sperman legat ute 10 sekunder och är kall då, men var varm precis vid utlösningen ?

Jag förstår inte din oroan[shake]. Sperman kallnar ju direkt efter att den skjuts ut, om den inte hamnar på något varmt[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Jag förstår inte din oroan. Sperman kallnar ju direkt efter att den skjuts ut, om den inte hamnar på något varmt

Så det som jag beskriver är helt normalt ? Så det har som ingen betydelse att när jag får utlösning när jag runkar så blir sperman kall efter bara några sekunder, för när sperman skjuts in i tjejen så är hon ju varm i slidan och då blir allt som de ska ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för jag pratar om att den blir riktigt kall, inte bara lite ljummen


   
SvaraCitera

Ja, det är normalt. [zzz] Pröva att spotta dig i handen så ska du se att det kallnar rätt fort också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så helveteskt mycket för svaren =) Nu kanske jag kan sova nästa natt 😛


   
SvaraCitera

Nozza:

för jag pratar om att den blir riktigt kall, inte bara lite ljummen

Snackar vi iskall? Dubbelkolla rumstemperaturen..


   
SvaraCitera

Nozza:

Undrar om det är vanligt med kall sperma

Vanligt bland vampyrer har jag hört..

Nozza:

redan efter nån sekund så är den kall.

Det är enkel naturvetenskap, förmeål med liten massa och hög värmeledningsförmåga svalnar snabbt.

Har du inte kemi/fysik i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nozza:

redan efter nån sekund så är den kall

Vad fan gör du när du runkar egentligen? Hur fan kom du på att du skulle analysera temperaturen på din sädesvätska? XD


   
SvaraCitera

AndyH:

Vanligt bland vampyrer har jag hört..

lol, tänkte precis skriva nåt liknande [tard]


   
SvaraCitera