Aviseringar
Rensa alla

SPEX!


PRINCESS LEIA


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Nachac:

Batwoman? (Lite för knepigt med dräkten kanske.)

Mm, skulle vara coolt annars! [n] Tack för förslagen! [cute]

Nachac:

Shadowcat/Kitty Pryde

Kläddilemmat! [n]

Ensamvargen:

Ahh. Menade att du skulle gå så. [blush]

Ehe, har ingen sådan dräkt + att det skulle vara lite pinsamt inte minst för att det är en (nästan) ny klass.. [n]

Ensamvargen:

Men, du kan klä ut dig till... Lenin? Han är en superhjälte.

Vet inte riktigt vem du menar.. Vladmir Lenin? Isåfall blir det ju svårt med.. huvudet..

Harpyja:

mhm mhm

Fin [cool] Är det du? På spexfotot eller? [crazy]

Om du menar att jag ska vara henne så går det icke med tanke på att jag varken har sådan hårfärg eller frisyr!

schism:

PRINCESS LEIA

Åhå! Det skulle jag faktiskt kunna vara! Vet dock inte om jag har kläder för det.. Ska checka imorgon! Tack för förslaget!

Känner mig som värsta pessimisten som nekar till allt, nästan! [sad]


   
SvaraCitera

Vision:

Om du menar att jag ska vara henne så går det icke med tanke på att jag varken har sådan hårfärg eller frisyr!

Hm tänkte inte på det [shake]


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Harpyja:

Hm tänkte inte på det [shake]

Okej [shake]


   
SvaraCitera

Vision:

Vet inte riktigt vem du menar.. Vladmir Lenin? Isåfall blir det ju svårt med.. huvudet..

Ja. Ryssen.

Annars så har vi ju hmm.. Kommer inte på någon. [sad]


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Annars så har vi ju hmm.. Kommer inte på någon. [sad]

Inte jag heller [n]


   
SvaraCitera

Vision:

Kläddilemmat! [n]

Hon är väl inte svår?

Image


   
SvaraCitera

Vision:

schism: PRINCESS LEIA
Åhå! Det skulle jag faktiskt kunna vara! Vet dock inte om jag har kläder för det.. Ska checka imorgon! Tack för förslaget!

HAr inte hon vitt på sig? Släng på dig ett lucialinne, guldbälte, gör håret som hon = win. [y]


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

GAIA:

HAr inte hon vitt på sig? Släng på dig ett lucialinne, guldbälte, gör håret som hon = win. [y]

Tror inte jag har något lucialinne.. Men jag ska rota lite i garderoben! [y]


   
SvaraCitera

Vision:

Tror inte jag har något lucialinne.. Men jag ska rota lite i garderoben! [y]

Vit klänning fungerar ju också.


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Nachac:

Hon är väl inte svår?

Kanske inte, men det skulle inte bli snyggt att bara slänga på sig massa random blåakläder + svarta trosor osv. [n]

Dold text: Eller var du ironisk? [blush]


   
SvaraCitera

Vision:

Kanske inte, men det skulle inte bli snyggt att bara slänga på sig massa random blåakläder + svarta trosor osv. [n]

Nemen, det är ju inte blått, det är ju bara...jag tror inte det är blått i alla fall.

Vision:

Dold text:

Nepp:P

Svart mask, svart skinnjacka (kanske du inte har), mörka/svarta leggings och svarta skinnstövlar.

Menmen, vet inte vad du har och det kanske blir knäppt, men i mitt huvud ser det bra ut:P

Annars kan du färga en vit hårslinga och leka Rogue. Fast hon kanske har svart hår i övrigt.


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Nachac:

Svart mask, svart skinnjacka (kanske du inte har), mörka/svarta leggings och svarta skinnstövlar.

Jo, iofs, jag har inte allt men har kompisar att låna ifrån! [cool] Tack så jättemycket! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vision:

Jo, iofs, jag har inte allt men har kompisar att låna ifrån! [cool] Tack så jättemycket! [bigsmile]

Eventuellt ett par shorts eller trosor utanpå:P Men det behövs nog inte.

Jag vill se sedan![no-no]


   
SvaraCitera

Vision:

Åhå! Det skulle jag faktiskt kunna vara! Vet dock inte om jag har kläder för det.. Ska checka imorgon! Tack för förslaget!

Håll oss uppdaterade. [cool]


   
SvaraCitera