Aviseringar
Rensa alla

spice?


Ämnesstartare

okej, har läst lite om något som heter spice och blev oerhört nyfiken. Någon som har testat det? Det är tydligen lagligt och ska inte vara skadligt för kroppen vad jag har läst.


   
Citera
Ämnesetiketter
jonta

strawberryfields:

okej, har läst lite om något som heter spice och blev oerhört nyfiken. Någon som har testat det? Det är tydligen lagligt och ska inte vara skadligt för kroppen vad jag har läst.

i have. Det är lagligt och så, vet inte om det är skadligt eller ej, förmodligen inte mer än tobak i sånna fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har provat. Men för priset och effekten så är det så mycket bättre att vara lite olaglig och röka cannabis som inte heller är skadligt för kroppen.


   
SvaraCitera

Det är inte värt pengarna enligt mig.
Om det är skadligt eller ej är svårt att säga ännu, det finns vad jag vet ingen forskning på det och man har inte använt det så länge.

Du kommer inte dö av att röka det en gång iaf[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawberryfields:

Någon som har testat det?

Har förstått att det är individuellt hur bra det funkar men på mig funkar det bra, många gillar den nya sorten Artic Synergy som ska ge ett mer uppåtrus ...det är betydligt billigare att beställa från england och där finns också färdigrullade jointar om man bara vill testa hur det är.

Man blir sugen på sötsaker och annat som smakar ljuvligt och tänker i andra banor m.m.


   
SvaraCitera

Ska ni byta sidor så ta det på pm plx...

Annars blir det bara massa liv om att ungdomar byter knarksidor på ungdomar.se...


   
SvaraCitera

Spice är enligt mig ren skit, eller viss gillar man känslan av att hela kroppen sover och man får myrkrypningar så visst. Då är det väl trevligt. Men för oss normala människor som inte uppskattar det, nej. Vi vanliga människor föredrar weed som faktiskt är säkert och fungerar fint till skillnad från Spice, som faktiskt innehåller vissa Cannabioder (stavning?) men inte dom trevligaste ämnena som finns i vanligt weed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amanda_89:

Vi vanliga människor föredrar weed

Vi vanliga människor tar avstånd från sån skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Annars blir det bara massa liv om att ungdomar byter knarksidor på ungdomar.se...

Helt rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte värt pengarna enligt mig. Jag köpte en påse spice diamond en gång. Pengarna i sjön i princip. Något som jag förknippar med spice:

Smaken är skogsbrand, kemiskt avfall och kattpiss.
Ruset är som att vara råbäng minus allt som är skönt med det.
Man blir bakis, trög i huvudet och får vätskebrist.
Det är dyrt.
Det brinner dåligt.
Det är smuligt och jobbigt att packa i pipan.

Me not like. Hasch är 2498249821501 ggr bättre.


   
SvaraCitera

KristalleN:

Vi vanliga människor tar avstånd från sån skit.

Bara inse att all information du och "din morsa" har endast är lögner och propaganda[cute]


   
SvaraCitera
elinc

spice girls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Bara inse att all information du och "din morsa" har endast är lögner och propaganda[cute]

Hur min mamma kom in i bilden förstår jag inte.


   
SvaraCitera

Spice up your life


   
SvaraCitera

KristalleN:

Hur min mamma kom in i bilden förstår jag inte.

Se dina tidigare utlåtanden [smile]

KristalleN:

Vi vanliga människor tar avstånd från sån skit.

Du säger att Cannabis är skit, dvs dåligt. Grunden till denna syn har vi redan fått veta i vad du skrivit i tidigare trådar, antingen andras eller självskapta [wink]


   
SvaraCitera