Aviseringar
Rensa alla

Spice


hahahlurad:

allt är relativt

 fler personer kanske missade att jag skrev "Nya" med stort N, alltså att det handlar om hur man definierar ordet... aja, vissa är inte särskilt kritiska & väljer ist att rätta istället för att fråga "vrf står det med stort N?" Galen 

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad:

ja, jag har lärt mig att man kan skriva med stort N ist för " ". 

kansker ej stämmer men det var syftet iaf!

lol, J brukade skriva så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

lol, J brukade skriva så

haha minns ej det men minns att han snodde typ "naw" och "dör" av mig :$ kanske detta med`? tjuv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

lol

vad lättroad haha
säg gärna vrf jag annars skrev en versal mitt i meningen=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

Cannabis b.la. Betydligt farligare för psyket i min mening.
Rökte med tobak

ja, cannabis kan göra hemska saker med en har jag sett
okej, tur/bra att inget allvarligt hände


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattade versalen direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
jag fattade versalen direkt

tack<3
konstigt att ingen la märke till det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: ja, jag har lärt mig att man kan skriva med stort N ist för " ".

Tror mer de syftade på att spice i sig inte är en ny drog.

Blivande_japan: nytt är det väl knappast dock.

Den är väl ny på så sätt att det inte är samma spice som fanns för några år sen som folk rökte som ett substitut till cannabis, bortsett från till namnet.


   
SvaraCitera

hahahlurad:

vad lättroad haha
säg gärna vrf jag annars skrev en versal mitt i meningen=)

enda ggn jag sett folk vilja använda det är när de vill trycka på ordet, dvs skriver man "Nya" menar man att det verkligen är nytt. 


   
SvaraCitera

N3794N:

Den är väl ny på så sätt att det inte är samma spice som fanns för några år sen som folk rökte som ett substitut till cannabis, bortsett från till namnet.

spice är samlingsnamn för ett antal liknande droger. i förhållande till alkohol är den ny, men inte direkt annars. sen finns det vissa sorter av den som är ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

störande när folk tycker man måste ta droger och inte tycker man är tillräckligt bra utan droger som man är vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm och han jag var med som var min kk blev jättearg och sa du e dum i huvet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N: Tror mer de syftade på att spice i sig inte är en ny drog.

ja och jag har aldrig påstått att den tillverkats nyligen... syftade på att det är en NYhet.

vrf ska jag säga ngt jag ej vet? ej min stil

Blivande_japan:

enda ggn jag sett folk vilja använda det är när de vill trycka på ordet, dvs skriver man "Nya" menar man att det verkligen är nytt. 

kan användas för betoning också men har aldrig trott eller påstått att det uppfanns nu. menade iaf ej det. skulle inte Förklara mig om jag gjorde fel.

Förklara med stort F för att det ej bara r en förklaring utan mer ett svar/en kommentar


   
SvaraCitera
torg1

hahahlurad: Har ni provat Spice?
Ja

Tycker hela grejen med spice börjar bli jävligt irriterande.
Och att folk fortfarande lyssnar och tror på allt media skriver kommer jag aldrig att fatta. Media är till för en enda sak och ingenting annat.

Jag skulle vilja att någon ger mig en enda trovärdig källa där spice har varit den enda orsaken till död. Spice är inte orsaken till död.
Spice är inte farligare än någon annan av de tyngre drogerna.
Det är INTE drogen spice i sig som är dödsorsaken utan spice blandar man ofta med tex benzo och metadon och massa andra opioider som blir själva orkasen till att saker går fel. Och sedan även oansvariga ungdomar som inte vet vad dom håller på med, de som bara "testar".
Blir så irriterad.

har sverige glömt bort Amfetamin, oxy , LSD, Kokain, Heroin?
hallå.


   
SvaraCitera