Aviseringar
Rensa alla

Spice Olagligt ?


Ämnesstartare

AzGanja:

Inget bettre for mig In deed I do, and Will

Detta skitland kommer inte förändras på många år.. Bara inse att vi lever i våran tids Babylon/Rom. [smile] (hela västvärlden det vill säga, som sprider sig i rasande takt med stor hjälp av USAs kultur! Säljs ju Coca-Cola nästan överallt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har helt rett , Sverige er ett litet ''Mini Usa'' tyvarr .

En beng tanke ! VA kul det hade varit och se sverige om 50 or i framtiden NU !
( titta nyss po sci fi man blir helt konstig ner man roker till sont )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AzGanja:

Du har helt rett , Sverige er ett litet ''Mini Usa'' tyvarr . En beng tanke ! VA kul det hade varit och se sverige om 50 or i framtiden NU ! ( titta nyss po sci fi man blir helt konstig ner man roker till sont )

Om vi ska tro på vissa astrologer/siare/mystiker så behöver vi nog inte vänta så länge på att se våran undergång och den nya världens uppvaknande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Är redan klassat som hälsofarligt och är således olagligt att 'hantera' men inte att använda.

Du kan inte förbjuda spice som sådant, utan de aktiva ingredienserna och syntetiska cannabioiderna, nu är det lite oklart vilka syntetiska cannabioider som är verksamma i de olika mixerna, men jag är helt hundra på att dessa inte är klassade som hälsofarliga ännu. Detta på grund av att tullen stoppat paket för mig med exempelvis JWH som jag sedan har fått tillbaka efter testning,


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera