Aviseringar
Rensa alla

Spice, Oro ängslig!!!? Synhallucinationer


Ämnesstartare

ghostwriter: Jovisst, hemkörd sprit är också billigare än Systembolagets drycker.

Ja, och din poäng är? Är väl inget fel på hemkörd sprit, alkohol som alkohol.

Spice däremot bör som du säger undvikas, framförallt för att det är extremt dumt att ha ett samlingsnamn får tusentals olika syntetiska cannabinoider som ger olika effekt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Ja, och din poäng är? Är väl inget fel på hemkörd sprit, alkohol som alkohol.

Min poäng är att köper du systembolagsspriten så är du 100% säker på innehållet men köper du hemkört så kan det om du har otur vara träsprit i flaskan och nästan anhalt blir kyrkogården. Figurerade tom i barer och resturanger i ostasien i våras... Bali om jag inte minns fel. Turisterna dog som flugor... på löpande band. Gråter

Buddah: Spice däremot bör som du säger undvikas, framförallt för att det är extremt dumt att ha ett samlingsnamn får tusentals olika syntetiska cannabinoider som ger olika effekt.

Personligen förstår jag inte de som röker Spice? Om det beror på snålhet eller okunskap? Eller om det beror på dåliga kontakter.

Även en 13-åring klarar av att odla en CB-planta som ger ett hekto per planta. Men jag kan tänka mig att problemet blir med föräldrarna, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså köper man grejer under namnet "spice" så är väl risken ganska stor att det slutar så här, vem fan som helst kan knåpa ihop en jävla rökmix som ger någon form av effekt (bra eller dålig) om man har lite cannabinoider i pulverform. Krävs någon som vet vad den pysslar med för att det skall bli bra, då kan det bli bättre än cannabis IMO, gillar dock inget av det och skulle inte betala för det.

Till TS:
Gå till en läkare, be om någon medicin som fungerar mot de symptomen du har. Nozinan tycker jag är utmärkt, för då sover man gott och så får kroppen vila upp sig. Vet hur det är när man blir så där nojig, du går ju på högvarv hela tiden och behöver förmodligen sova ordentligt. Hitta någonting annat som du kan fokusera på som inbringar lite lugn, jag brukar se på barnfilmer som jag gillade som liten och ha ashögt ljud för att undvika otydliga bakgrundsljud som jag kan misstolka. Jag har dock nästan bara hörselhallisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghostwriter: Personligen förstår jag inte de som röker Spice? Om det beror på snålhet eller okunskap? Eller om det beror på dåliga kontakter.

Billigt och lätt att få tag på. Dessutom lagligt så du behöver inte vara orolig om länsman skulle få för sig att ta in dig för urin- eller blodprov. Sen har (tro det eller ej) alla inte några kontakter som kan fixa fram riktiga grejer. Att bara gå in i en förort och skrika högt efter weed är nog inte allas önskedröm. 

ghostwriter: Min poäng är att köper du systembolagsspriten så är du 100% säker på innehållet men köper du hemkört så kan det om du har otur vara träsprit i flaskan och nästan anhalt blir kyrkogården.

Hemkörd sprit är väl nästan alltid bara fulimporterad utlandssprit från typ Tyskland eller Polen. Hembränt är det ganska sällan ändå skulle jag tro. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Billigt och lätt att få tag på. Dessutom lagligt så du behöver inte vara orolig om länsman skulle få för sig att ta in dig för urin- eller blodprov. Sen har (tro det eller ej) alla inte några kontakter som kan fixa fram riktiga grejer. Att bara gå in i en förort och skrika högt efter weed är nog inte allas önskedröm.

Bevisligen är det väldigt olika mellan olika individers kontakter. Jag har polare som har rökt i över 10 år men personligen har jag bara sett Spice på bild... aldrig IRL. Däremot killar som suttet o delat upp äkta weed - 5 kilo i kilopåsar.

Kolla in dom här bilderna från en svensk odlare som farsan känner - Purple Haze
http://www.photobucket.com/purplehaze_ganjabreeder

Buddah: Hemkörd sprit är väl nästan alltid bara fulimporterad utlandssprit från typ Tyskland eller Polen. Hembränt är det ganska sällan ändå skulle jag tro.

Även importsprit (lågprissprit) kan vara träsprit tappad på flaska uppblandad med vänlig etylalkohol.


   
SvaraCitera
alis
 alis

Jag ska säga helt ärligt till dig , jag rökte Spice hemma gjord i drygt 4-5 mån då tänkte jag inte så mkt men kände extra å hade panik de,mesta del.. Du kan,få skakningar å spy du kan göra saker omedvetet å psykos kan,man verkligen få. Nu har jag slutat med Spice å röker weed igen , varje gång jag ser Spice eller Spice pulver framför mig eller känner lukten får jag äckliga rysningar å vill spy de va npfbde värsta man kunde göra mot sig själv Spice kan du se som heroin .. Å ditt utseende blir som zombie till slut likblek å allt detta du känner å ser kan bero på se..


   
SvaraCitera
alis
 alis

Dom tar in en på pisseprov på Spice idag också skq du veta .. Dom har nyligen börjat med de

ghostwriter:

Bevisligen är det väldigt olika mellan olika individers kontakter. Jag har polare som har rökt i över 10 år men personligen har jag bara sett Spice på bild... aldrig IRL. Däremot killar som suttet o delat upp äkta weed - 5 kilo i kilopåsar.

Kolla in dom här bilderna från en svensk odlare som farsan känner - Purple Haze
http://www.photobucket.com/purplehaze_ganjabreeder

Även importsprit (lågprissprit) kan vara träsprit tappad på flaska uppblandad med vänlig etylalkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alis: Dom tar in en på pisseprov på Spice idag också skq du veta .. Dom har nyligen börjat med de

Ja, men alla nya olagliga sorter syns inte.


   
SvaraCitera
alis
 alis

helt rätt. Men man ska va väldigt försiktig med Spice det kan ta en till botten grovt

Geigerzähler:

Ja, men alla nya olagliga sorter syns inte.


   
SvaraCitera

Rök aldrig spice känner flera som har hamnat på sjukhus och ta inte emot cigg från nåt gäng killar i Hisingen eller vad det var där ger dem cigg till ungdomar ciggen är blandad med kokain och spice med jävligt mycket mer. Minns när jag rökte spice kommer fan aldrig att göra det igen tog ett tag att sluta och blev en zombie av det, känner folk som röker det fortfarande dem har blivit så jävla tröga och dem orkar inte ens prata för att dem ska kunna prata måste dem röka på. Ta weed helst ifall du (nån) måste röka. 


   
SvaraCitera

Buddah: Hemkörd sprit är väl nästan alltid bara fulimporterad utlandssprit från typ Tyskland eller Polen. Hembränt är det ganska sällan ändå skulle jag tro.

du kommer då inte från värmland, så mycket är tydligt.


   
SvaraCitera

Varför fattar inte folk att spice är superonödigt att röka för i dom flesta fallen händer inget positivt när man röker det, och friska människors liv har skördats utav spice och blä 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alis: Dom tar in en på pisseprov på Spice idag också skq du veta .. Dom har nyligen börjat med de

Jag ifrågasätter dig inte på något sätt. Min uppfattning är att ALLA som idag röker Spice borde gå över till äkta Cannabis Sativa. Syntetiskt Spice är tusen gånger farligare än organisk Cannabis och då i första hand marijuana.


   
SvaraCitera
alis
 alis

Heeeelt rääättt!!! Skönt att nån annan mer än jag ser å vet att man blir som en zombie till slut... Fuck Spice de tar ens liv sakta...

Woockiecookie:
Rök aldrig spice känner flera som har hamnat på sjukhus och ta inte emot cigg från nåt gäng killar i Hisingen eller vad det var där ger dem cigg till ungdomar ciggen är blandad med kokain och spice med jävligt mycket mer. Minns när jag rökte spice kommer fan aldrig att göra det igen tog ett tag att sluta och blev en zombie av det, känner folk som röker det fortfarande dem har blivit så jävla tröga och dem orkar inte ens prata för att dem ska kunna prata måste dem röka på. Ta weed helst ifall du (nån) måste röka. 


   
SvaraCitera
alis
 alis

Jag instämmer med dig heelt! Spice är som heroin i mina ögon inget bra med det alls massa skit i det.. Har tillverkat Spice själv så jag vet .. Cannabis is the goood shit om man nu ska hålla på med,nått så spola Spice shiten å ta nått riktigt om man nu ska röka nått ...

ghostwriter:

Jag ifrågasätter dig inte på något sätt. Min uppfattning är att ALLA som idag röker Spice borde gå över till äkta Cannabis Sativa. Syntetiskt Spice är tusen gånger farligare än organisk Cannabis och då i första hand marijuana.


   
SvaraCitera