Aviseringar
Rensa alla

Spice + stardust ?


Ämnesstartare

läs detta, och om ni sedan kan svara på frågor osv så är jag sjukt tacksam !

Vet inte ALLS mycket om spice men tog det iallafall igår efter jag hade dratt stardust.

Och sen drog jag en lina till, och rökte igen. Kanske för mycket eftersom jag blev helt jävla borta i huvudet. Jag var väck och man kunde inte ens snacka med mig, man hade "tur" om man ens kunde få ett svar av mig, men då pratade jag om något helt annat.

Minns inte ett skit av vad som hände inne i det rummet, minns bara att jag gick dit och sen att en kompis skriker ut ; VAKNA ! VAKNA ! VAKNA ! och är helt hysterisk. Hon ber mig följa med in till henne som bor granne men den vi var hos och jag följer med henne. jag minns de, fast ändå inte. Vet bara att jag gick med henne.

jag såg massa sjuka saker, var okontaktbar osv.. och hon som tog med mig in till sig, säger att jag hade en psykos och att de kunde gått jävligt illa till.

efter drygt två timmar ungefär började de klarna till lite i huvudet på mig och jag somnade tillslut, sov 5timmar och har vart vaken sen dess nu.

IDAG känner jag mig inte alls bra, ont i hela kroppen och minns inte ett piss från igår, bara de jag har berättat och sedan då även att jag fick för mig massa sjuka saker, satt och sa att de va smurfar som styrde mig osv. att jag var fjärrstyrd. Tillbaka till mitt mående idag, får "förvirrings-tillstånd" nästan hela tiden och tror att jag är påväg bort till dit jag var igår hela tiden.

Så nu undrar jag ifall ni vet något om spice? bieffekter osv.
om man kan få psykoser av de?
iofs så blandade jag ju spice och stardust som är en uppåtdrog eller va man ska kalla de. sjukt ont i mina käkar idag med, inte orkat göra någonting. bara legat i min säng och kompisen kom in och de blev en smet i mitt huvud så fort vi kom in i ett samtal.

Och sen undrar jag även om de är ngn mer som har fått liknande händelser och vad ni gjorde åt de? jag är inte nojjig på något sätt, utan de bara kommer och går hela tiden. Någon som vet vad detta är ? Är de en "psykos"

sjukt tacksam för svar.


   
Citera

får man en snedtädning så kan man må dåligt i flera dagar veckor osv efter då mitt tips till dig är knarka inte om du inte tål det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog för mycket än vad jag brukar göra, men de med förvirrings grejerna jag får, fan gör man åt dom? sjukt jobbigt allstå


   
SvaraCitera

nice


   
SvaraCitera

Rekommenderar att du kanske läser på om vad du stoppar i dig innan du gör det. Korkboll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va menar du ?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

capture: mjaaa.. kanske, men haha.. inte de svaret jag va ute efter!


   
SvaraCitera

sandrapalm:

tog för mycket än vad jag brukar göra, men de med förvirrings grejerna jag får, fan gör man åt dom? sjukt jobbigt allstå

ingen aning men jag mådde piss kanske en vecka efter fast andra droger typ när jag gick dagen efter så kändes det som att man åkte hiss och mådde dåligt det är väl klart att man får så särskilt om man fick en rejäl snedtändning men det kommer gå över helt sluta oroa dig


   
SvaraCitera

Är huvud dumt får kroppen lida.


   
SvaraCitera

tippar på att du tog för mkt och att blandningen inte var så bra kanske

kör 1 grej i taget nästa gång


   
SvaraCitera

Bara knarkare knarkar.


   
SvaraCitera

Man kan få psykos av spice och MYCKET mer.

Ett tips jag har till dig är att hålla dig till grönt, för det du blir hög på när du röker spice, det är kemikalerna dem besprutar skiten med.
How ever så fattar jag inte hur du kan vara så korkad att blanda skiten med stardust?
Vill du bli bäng och ha jävligt kul så fixa AK-47 eller Orange Haze, rök det och stick till närmaste biograf och checka en 3Dfilm med någon trevlig kompis! 🙂


   
SvaraCitera

sandrapalm:

capture: mjaaa.. kanske, men haha.. inte de svaret jag va ute efter!

du som är sandrafacepalm eller?


   
SvaraCitera
JuicyQ

Spice är inte längre lagligt däremot var det lagligt förut (uppskattningsvis kanske 3 - 5 månader sedan)[tard]


   
SvaraCitera

sandrapalm:

Så nu undrar jag ifall ni vet något om spice?

Man vet inte riktigt vad spice är, just det som är problemet för mig.
Det kan vara vad fasen som helst i som typ salvia eller nått.
Men enligt betäckningen så är det en blandning av olika ''örter'' vafan det betyder...

sandrapalm:

bieffekter osv.

Enligt wikipedia:
''Bieffekterna liknar de från cannabis: torr mun, överdrivna hungerkänslor, paranoia och ångest. Men när det fortfarande är ganska osäkert vad drogen innehåller så finns det inga konkreta svar till framtida bieffekter.''

sandrapalm:

iofs så blandade jag ju spice och stardust som är en uppåtdrog eller va man ska kalla de.

Bara noobs som blandknarkar.

sandrapalm:

Och sen undrar jag även om de är ngn mer som har fått liknande händelser och vad ni gjorde åt de?

Jag har nojat nåra gånger på riktigt röka (Cannabis) och det har mest blivit att man skrämt upp eller framför allt att andra idioter skrämmer upp en. Eftersom att det är olagligt så blir det lätt att man fokuserar på det och blir rädd för det.

Men annars har la kroppen flippat över om man lyssnar till viss musik såsom Shpongle eller annat.


   
SvaraCitera