Aviseringar
Rensa alla

spindel


Ämnesstartare

Funnits en spindel i taket ganska länge, den var ganska stor men jag vågade inte ta ner den. Den är nu borta från taket så den kan vara över allt i hela lägenheten.

Bör jag evakuera lägenheten med detsamma? 


   
Citera
Ämnesstartare

Den har nog lagt sina ägg på ett undanskymt ställe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har säkert smitit ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta tönta dig och vräk den jäveln i sann moderatanda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Sping och vänd dig inte om!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

släppte ut en spindel nyss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

100_1491.jpg


   
SvaraCitera

🙁 hade sån. Den försvann. Hittade den sen igen, tog ut den. Spindelvänn1


   
SvaraCitera

yuck 🙁 hade denna i lägenheten för ett par månader sedan. stor som en handflata var den

huntsman.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va gjorde du med den? hoppas du inte döda den. spindlar e fina djur och dödar man en spindel brukar det oftast regna dagen efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
va gjorde du med den? hoppas du inte döda den. spindlar e fina djur och dödar man en spindel brukar det oftast regna dagen efter.

hittade inte den, hade släppt ut den annars om den inte varit svinsnabb och sprungit på min kropp för då finns en risk att jag slår ihjäl den

terrormat:
yuck 🙁 hade denna i lägenheten för ett par månader sedan. stor som en handflata var den

huntsman.jpg

ÅH FY HELVETE


   
SvaraCitera

den_fete:
va gjorde du med den? hoppas du inte döda den. spindlar e fina djur och dödar man en spindel brukar det oftast regna dagen efter.

Perfekt! Då ska jag gå och klubba ner nån spindel så är det inte så varmt imorgon 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmmaEminem:

Perfekt! Då ska jag gå och klubba ner nån spindel så är det inte så varmt imorgon 🙂

spindlar har känslor och familjer också, precis som människor. låt dom vara.


   
SvaraCitera

den_fete:

spindlar har känslor och familjer också, precis som människor. låt dom vara.

Kunde du inte ha sagt det lite tidigare, nu har ju ett mord begåtts här. Hur lång tid tar det innan spindelpolisen larmas? Hinner ja till flygplatsen?


   
SvaraCitera