Aviseringar
Rensa alla

Spioneri inom familjen!


Spell:

Jaja, mest är det nog han som mår dåligt över det han får läsa [smile]

Oj. Jag skulle aldrig stå ut.


   
SvaraCitera

stereo total:

Oj. Jag skulle aldrig stå ut.

Det finns värre saker här i världen.


   
SvaraCitera

Spell:

Det finns värre saker här i världen.

Jo. Men det finns ju fortfarande något som kallas för integritet och förtroende, och det är väldigt viktigt för mig.


   
SvaraCitera

stereo total:

Jo. Men det finns ju fortfarande något som kallas för integritet och förtroende, och det är väldigt viktigt för mig.

Jo, det är sant [smile] Men jag har inte så himla mycket att dölja, och finner det ganska så underhållande ändå. Som sagt, han förlorar mest på det.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Nu blev jag äcklad men nyfiken och kollade hennes historik, och där fanns ca 10 videos hon kollat på ifrån en rätt så grov porrsida...

Samma sak här[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är ingen tråd där vi diskuterar lömska eller äckliga föräldrar. Denna tråd är till för att hjälpa mig, och hittills har jag bara fått 2 vettiga svar.


   
SvaraCitera

looptroop:

Samma sak här

high five... [sad]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

high five...

[cry]


   
SvaraCitera

Realisten:

Det här är ingen tråd där vi diskuterar lömska eller äckliga föräldrar. Denna tråd är till för att hjälpa mig, och hittills har jag bara fått 2 vettiga svar.

Tråk[no-no]
Kolla upp vad han gör då när han surfar så han får smaka på sin egen medecin, eller installera cyberpatrol på hans dator bara för att jävlas.[wink]


   
SvaraCitera

Åtta:

Om de har administrativ tillgång till routern så kan de se din nätverksaktivitet, ja. Dock krävs det åtminstone lite skills för att ta reda på det, så det är kanske inte jättetroligt.

FINNS TRÅD ÅTTA, FINNS TRÅD!!!!!! MIN TRÅD!!!!!!!!!1111 dåli mod åtta, dåli mog


   
SvaraCitera

honolulu:

dåli mo

dålig användare som inte länkar till tråden när den tydligen vet att det finns!!!


   
SvaraCitera

Knarko:

dålig användare som inte länkar till tråden när den tydligen vet att det finns!!!

Jag sa att den var min :s (dvs gå in på min sida och kolla!!!! mr mod)


   
SvaraCitera

Är det han som betalar så har han ju rätt att se vad som händer på hans nätverk etc, men måste kännas surt.
Skulle förresten dö om jag lånade min pappas dator och hittade porr [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

det är icke troligt.


   
SvaraCitera

honolulu:

Jag sa att den var min :s (dvs gå in på min sida och kolla!!!! mr mod)

lol btw det gjorde jag inte, trodde även att åtta hade svarat i den, men tydligen inte........... fan är detta [sad]

ohwell, tråd finns och den är min ochh.... och.... ha de så kult på restaurangen!!


   
SvaraCitera