Aviseringar
Rensa alla

Splitterny låt från kommande skivan!


Ämnesstartare

Här är en låt från min kommande skiva "Son av söder"

URL BORTTAGEN

jb.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

tyyyyyyyyyyngt bruuuuush!


   
SvaraCitera

Vilka är bäst på att stöna, hiphopare eller porrstjärnor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vilka är bäst på att stöna, hiphopare eller porrstjärnor?

Hm ja du! Om vi ska prata verklighet så vinner nog porrstjärnorna där, antar att du inte gillar hiphop. Varför lyssnade du ens då?

Du ödslade 3 minuter av ditt värdefulla liv som du aldrig kommer få tillbaks o ja tjänade lite pengar tack vare dig 😉


   
SvaraCitera

johnblond:

antar att du inte gillar hiphop. Varför lyssnade du ens då?

du skrev ju ingenstans att det var hiphop


   
SvaraCitera

Too white.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du skrev ju ingenstans att det var hiphop

Om man tar en titt på min profilbild, ser de ut som ja sysslar me svartrock eller techno då?
Om man undrar kan man fråga vikken genre de e..?

Lägger inte upp min musik här för att få bekräftelse på att ja e bra på de ja gör, de har ja fått för längesen.
Gör reklam för kommande skivan bara 🙂 Hata eller älska gott folk.. Ja som får uppmärksamheten ändå..


   
SvaraCitera

johnblond:

Gör reklam för kommande skivan bara 🙂 Hata eller älska gott folk.. Ja som får uppmärksamheten ändå..

Du reagerar värsta defensivt på kommentarer.
Men visst... hata eller älska. Whatevs liksom.


   
SvaraCitera

johnblond:

Hm ja du! Om vi ska prata verklighet så vinner nog porrstjärnorna där, antar att du inte gillar hiphop. Varför lyssnade du ens då?

Jag gillar bra hiphop. Tycker det är väldigt lustigt med omotiverade "uh uh" som kommer in emellan rimmen i många hiphop-låtar [party]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Too white.

Why you be lazy?

johnblond:

Gör reklam för kommande skivan bara 🙂 Hata eller älska gott folk.. Ja som får uppmärksamheten ändå..

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.

http://ungdomar.se/rulez.php

Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera