Aviseringar
Rensa alla

Spö av lillasyrran!


hahaha en gammal barndomspolare fick också pisk av hans lilla syster, dog varje gång av skratt, retar honom ibland fortfarande.


   
SvaraCitera

hahahahahahahahahhahahaa [bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Men seriöst kör in lite rocky-soundtrack i ipoden och börja träna upp dig tills du blir biff då. Man får bättre självförtroende också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karin_gson:

Att inte vinna fajten kan det verkligen vara så pinsamt? Eller är det något annat hon gör mig dig - typ drar ner brallorna eller nåt??

Typ

fan nu blir jag väl ännu mera hånad [n]
ja det har hänt en gång när hon hade 2 kompisar hemma. dom pekade och tittade och fnissade. fan vad pinsamt. men hon har faktiskt inte gjort om det igen hon är väl inte omensklig


   
SvaraCitera

fistforfight:

Men seriöst kör in lite rocky-soundtrack i ipoden och börja träna upp dig tills du blir biff då. Man får bättre självförtroende också.

sen kan du hämnas.


   
SvaraCitera

karin_gson:

och svagare!

De har mindre muskelmassa.

karin_gson:

Att tjejer är bättre i skolan,

Killar håller botten och toppen.

karin_gson:

kan göra fler saker på en gång,

Ovederlagd myt.


   
SvaraCitera

Oj, vilket problem... Som föreslogs i ett inlägg - träna mera! Ät lite nyttigare. Och ta i nästa gång, ge inte upp så lätt, så kan du säkert vinna!


   
SvaraCitera

HAHAHAHA XDXD

Jag är 3,5 år yngre än min bror och när vi var små och bråkade brukade jag slåss också. Inte för att jag var den starkaste, men jag var liten och tuff [wink]
Underskatta inte storleken, mina vänner 🙂


   
SvaraCitera

Nachac:

karin_gson: och svagare!
De har mindre muskelmassa.

Må så vara men fler och fler använder den inte och då tappar man mycket i styrka

karin_gson: Att tjejer är bättre i skolan,
Killar håller botten och toppen.

Jag menade genomsnittligt och där leder tjejerna klart, bara att kolla vilken statistik som helst.

karin_gson: kan göra fler saker på en gång,
Ovederlagd myt.

Backar lite, gäller givetvis inte alla. Men de flesta. Det är väldgit många killar som erkänt detta också.

Men det här hjälper ju inte lill-Putte. Vi kan väl fortsätta jämföra tjejer och killar i en annan tråd. Välkommen att starta upp på forumet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

n_bengtsson:

Ät lite nyttigare. Och ta i nästa gång, ge inte upp så lätt, så kan du säkert vinna!

Du fattar inte jag har inte en chans hon är helt överlägsen lägger ner mig hur lätt som helst


   
SvaraCitera

karin_gson:

Typiskt killar(nästan alla) att alltid räkna med att tjejer är sämre på allt, och svagare! Det är fel!

karin_gson:

Det är fel!

HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA
Där fick du till det allt[bigsmile]


   
SvaraCitera

hahahahahahahhahahaha[bigsmile]


   
SvaraCitera

karin_gson:

Vore det en kille skulle du resa dig upp och ta i hand eller snacka eller kanske fråga om ni skulle hitta på nåt skoj ihop. Men nu är det en tjej - och då är det så pinsamt!! Att inte vinna fajten kan det verkligen vara så pinsamt? Eller är det något annat hon gör mig dig - typ drar ner brallorna eller nåt??

Men vad är det med dig? Hur kan du inte se att det är fullt normalt för en trettonåring att tycka att det är pinsamt att få stryk av sin elvaåriga lillasyster framför sina vänner?


   
SvaraCitera

That´s sad, but you´re a troll, so it´s ok ^^


   
SvaraCitera

mediakatt:

Men vad är det med dig? Hur kan du inte se att det är fullt normalt för en trettonåring att tycka att det är pinsamt att få stryk av sin elvaåriga lillasyster framför sina vänner?

Jo, jag förstår att det är jobbigt att få stryk inför andra. Det jag ifrågasatte var om han tyckt att det varit det minsta pinsamt om det varit en kille han fått stryk av. Att det känns jobbigt att bli klådd av en yngre person kan jag ha lite mer förståelse för.

Prata med din syster igen Putte! Om du förklarar hur du känner borde hon förstå! Hoppas det fixar sig.


   
SvaraCitera

karin_gson:

Men det här hjälper ju inte lill-Putte. Vi kan väl fortsätta jämföra tjejer och killar i en annan tråd. Välkommen att starta upp på forumet!

Det var inte min avsikt, bara att upplysa dig om vilket skitsnack du slänger ur dig.


   
SvaraCitera