Aviseringar
Rensa alla

Spökhistorier


Ämnesstartare

Det var en flicka som skulle ta genvägen hem över en kyrkogård mitt i natten. Det var mörkt och hon var rädd. Då kom en gammal gumma och frågade om de skulle göra sällskap. Damen såg snäll ut så det ville flickan gärna.
"- Är du rädd för att gå över kyrkogården när det är mörkt?", frågade gumman.
"- Ja, det är jag", svarade flickan. "- Det var jag också när jag levde", sa gumman då.


   
Citera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en tjej som skulle sova ensam hemma. Hon var inte rädd för hon hade sin lilla hund hos sig. Hunden brukade alltid sova under flickans säng och om flickan blev mörkrädd så stack hon bara ner handen under sängen och lät hunden slicka på handen. Då blev hon lugn igen.

På kvällen låg flickan i sin säng och lyssnade på radion. Då bröts sändningen och hallåmannen talade om att en köttätande mördare hade rymt från ett dårhus i närheten. Man skulle släcka alla lampor för galningen drogs till kött, blod och ljus.

Flickan släckte lampan och stack ner handen under sängen. Då kände hon hunden slicka på handen och blev lugn och somnade. Efter en stund vaknade flickan för hon tyckte att någon kom uppför trappan. Hon stack ner handen under sängen och när hon kände hunden slicka på handen blev hon lugn igen och somnade om.

Snart vaknade flickan en gång till. Hon tyckte att hon hörde ett droppande ljud från badrummet. När flickan kom in i badrummet fick hon se att hennes hund hängde i tvättställningen ovanför badkaret. Den var knivstucken och allt blod hade runnit ner i badkaret. På spegeln hade någon skrivit med blod: "Människor kan också slicka".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min lampa blinkade till precis [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klicka inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Klicka inte

Schysst ljud! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll om mig
någonting hotar kväva mig
håll om mig
bara du finns där för mig
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] bulle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

bulle

klickade du på länken? hahhhahahhaahhahahaa
aahahhahahahahahahahahhaahaanhs dör
hahahhahahahahha

min lampa är cp den blinkar hela tiden när jag tänker på spöken o sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

klickade du på länken? hahhhahahhaahhahahaaaahahhahahahahahahahahhaahaanhs dörhahahhahahahahhamin lampa är cp den blinkar hela tiden när jag tänker på spöken o sånt

Nö klickade inte : s
Ska jag voga döt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysiga ljud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Mysiga ljud

[blush]

hahhahaa jag hoppade till åh hahahhah min lampa blinkade samtidigt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

hahhahaa jag hoppade till åh hahahhah min lampa blinkade samtidigt då

Din bild är läskig kanske därför [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Din bild är läskig kanske därför

hahahhaa nej den är fin tycker jag
trivs med den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad ont jag fick i bröstkorgen och ryggen..


   
SvaraCitera