Aviseringar
Rensa alla

[Spoiler alert] Finns det nå sätt för Jon Snow att sluta upp på the iron throne?


Ämnesstartare

Teorin om att Jon Snow inte skulle vara Ned Starks oäkting utan skulle vara son till hans syster Lyanna och Prince Rhaegar Targaryen håller inte. 

För att det hade fortfarande gjort han till en oäkting, Elia Martell är Prince Rhaegar Targaryen Legala brud och drottning, han hade fortfarande vart en oäkting

Finns det nåt sätt? 


   
Citera
Ämnesetiketter

ne tråkig karaktär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
ne tråkig karaktär

Nu var inte frågan om att om han var tråkig, vilket jag håller med dig om Tumme upp


   
SvaraCitera

Våld?


   
SvaraCitera

Fasiken:
ne tråkig karaktär

dis

zums up the whole thread lulz


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

dis

zums up the whole thread lulz

Tyst me er han e mysigast


   
SvaraCitera

kakakaka:

Tyst me er han e mysigast

Nej han är tråkig


   
SvaraCitera

har ba läst en sådär 100 sidor in på 5:e boken, men känner spontant: nej
den som lever får se

Legitimerat Troll:
Teorin om att Jon Snow inte skulle vara Ned Starks oäkting utan skulle vara son till hans syster Lyanna och Prince Rhaegar Targaryen håller inte. 
   

vad är detta för teori? finns det något om det i femte boken (dvs som jag ej hunnit läsa än) eller är det ba massa skit folk gissar?


   
SvaraCitera
frukt

Blivande_japan:

vad är detta för teori? finns det något om det i femte boken (dvs som jag ej hunnit läsa än) eller är det ba massa skit folk gissar?

Det är i princip bekräftat. Finns fler ledtrådar i första boken skulle jag tro.
Jag tror inte Jon hamnar på tronen men vem vet hur det kommer se ut i nästkommande bok The Winds of Winter.


   
SvaraCitera

frukt: Det är i princip bekräftat. Finns fler ledtrådar i första boken skulle jag tro.

aha, måste missat d isf.  jag som äntligen trodde jag visste vem jon snows mor var </3


   
SvaraCitera
frukt

Blivande_japan:

aha, måste missat d isf.  jag som äntligen trodde jag visste vem jon snows mor var </3

Vem hade du i åtanke?

Du skulle bli förvånad över hur mycket av handlingen som egentligen återges mellan raderna, jag känner till det bara för att jag läst teorier på nätet, skrivna av folk med för mycket fritid.


   
SvaraCitera

frukt:

Vem hade du i åtanke?

i femte boken säger ngn att det är en kvinna som hjälpte ned stark att komma över med båt vid 1 ställe när det var kris. tror hennes pappa också var med på båten först, men att han dog på vägen eller något dylikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
har ba läst en sådär 100 sidor in på 5:e boken, men känner spontant: nej
den som lever får se
vad är detta för teori? finns det något om det i femte boken (dvs som jag ej hunnit läsa än) eller är det ba massa skit folk gissar?


   
SvaraCitera