Aviseringar
Rensa alla

Spola fram eller tillbaks tiden


Ämnesstartare

Om du skulle spola tillbaks tiden eller till och med spola fram tiden, hur mycket skulle du spola fram/tillbaks? Mer specifikt, hur gammal vill du vara?

Du kan även skriva din favoritålder i kommentarsfältet!


   
Citera

Jag vet inte exakt, vi vet ju vad som har hänt men inte vad som kan hända. Är lite rädd för vad som kan hända i framtiden pga det politiska klimatet i världen.


   
SvaraCitera

Maymay:
Jag vet inte exakt, vi vet ju vad som har hänt men inte vad som kan hända. Är lite rädd för vad som kan hända i framtiden pga det politiska klimatet i världen.

Btw du skapar intressanta trådar, keep it up.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Btw du skapar intressanta trådar, keep it up.

Tack 🙂


   
SvaraCitera

skulle spola tillbaks till 16 alla gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
skulle spola tillbaks till 16 alla gånger

hur gammal är du nu


   
SvaraCitera

Malonexd: hur gammal är du nu

alldeles för gammal


   
SvaraCitera

Förutsatt att jag skulle kunna återvända till nutid så skulle jag vilja ta en koll på när jag är väldigt gammal... kanske 80, 85, 90 eller 100 år för att kolla om mänskligheten på jorden existerar då. Personligen är jag väldigt tveksam till att människan får uppleva år 2100. Det finns alldeles för mycket kärnvapen på jorden och för många idioter på jorden som bestämmer över dessa för att människan ska ha en framtid på jorden.

Bättre att lämna över vår planet till djur och natur.  Gråter


   
SvaraCitera

Skulle vilja hoppa några månader frammåt bara, orkar inte vänta till gymnasiet.
Får man åka tillbaka innan man föddes också?


   
SvaraCitera

Skulle nog spola fram 20 år


   
SvaraCitera

Skulle spola fram tre dagar


   
SvaraCitera

Missade den senaste Great Gnomeregan Run i WoW, vill tillbaka dit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Förutsatt att jag skulle kunna återvända till nutid så skulle jag vilja ta en koll på när jag är väldigt gammal... kanske 80, 85, 90 eller 100 år för att kolla om mänskligheten på jorden existerar då. Personligen är jag väldigt tveksam till att människan får uppleva år 2100. Det finns alldeles för mycket kärnvapen på jorden och för många idioter på jorden som bestämmer över dessa för att människan ska ha en framtid på jorden.

Bättre att lämna över vår planet till djur och natur.  Gråter

Så enligt dina teorier anser du att vissa av som lever just nu, inte kommer uppleva år 2100 för att man dött av sjukdomar, åldring etc, utan att mänskligheten kommer utrotas av kärnvapen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Skulle nog spola fram 20 år

Varför då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Skulle vilja hoppa några månader frammåt bara, orkar inte vänta till gymnasiet.
Får man åka tillbaka innan man föddes också?

Visst


   
SvaraCitera