Aviseringar
Rensa alla

Spola fram eller tillbaks tiden


Malonexd:

Varför då

Se hur livet är som 39 åring


   
SvaraCitera

Baknågra dagar och lägga några fina bet när jag redan vet resultat


   
SvaraCitera

Malonexd: Så enligt dina teorier anser du att vissa av som lever just nu, inte kommer uppleva år 2100 för att man dött av sjukdomar, åldring etc, utan att mänskligheten kommer utrotas av kärnvapen?

Åldern på de som lever i "västvärlden" eller i industriländer som de även kallas, kommer att stiga radikalt bland de som håller sig friska mest beroende på att vi blivit bättre på att bota svåra dödliga sjukdomar. Känner tre kvinnor som bor här i närområdet som alla tre fyllt 105 år och det är ju inte så illa. Nackdelen i västvärlden är sjukdomar som är direkt relaterade till vår livsföring som stress och osunt levene.

Många forskare är otroligt oroliga för just kärnvapenhotet. Idag är de stora kärnvapenländerna Ryssland, USA, Storbritannien, Frankrike och Kina samt länder som skaffat kärnvapen efter att icke-spridningsavtalet trädde i kraft dvs Indien, Israel, Pakistan och Nordkorea.
Forskarna påstår att det kärnvapen som finns idag kan förstöra allt liv på jorden FEM GÅNGER OM!
Så sent som i lördags var det en man som medverkade i SVT programmet Skavlan som just tog upp denna fara. Skulle det bli ett större kärnvapenkrig så skulle stoftet hindra solinstrålningen så en global istid skulle uppstå samt att strålningen inom några månader upp till ett år skulle döda allt liv på jorden.

Kolla gärna in Skavlanprogrammet på följande länk.

"Många experter menar att hotet om ett kärnvapenkrig har ökat efter att både USA och Ryssland i veckan hoppat av avtalet om medeldistansrobotar. Daniel Ellsberg har i 50 år varnat för riskerna med kärnvapen och nominerades nyligen till Nobels Fredspris för det arbetet."

SVT PLAY Skavlan


   
SvaraCitera

Malonexd:

Visst

Najs. Då hade jag först åkt tillbaks till ca 1930 och gått på en massa jazz konserter, sen hade jag åkt fram till 1969 För att gå på woodstock och sen köpa en massa lp skivor, skaffat flickvän o sen flyttat till christiania o levt. Hade såklart åkt runt o hämtat massa värdefulla grejer som jag senare kan sälja så jag inte behöver jobba


   
SvaraCitera