Aviseringar
Rensa alla

Sportlov


Annsie
Ämnesstartare

Hej alla på forumet!
Har precis fått sportlov och har inget att göra.. :/
Någon mer här som har sportlov, och vad ska ni hitta på?


   
Citera

I dag är sista dagen av mitt sportlov.

Jag är arg, för vi har kemiprov på tisdag. Jag har aldrig behövt plugga till ett prov på ett LOV förut.

Jag har inte pluggat mycket kemi. Jag antar att jag borde göra det i dag.


   
SvaraCitera

Haft o har nt gjort nått typ. Vart ny opererad så fick skippa skidåkningen i år:/ Första gången jag faktiskt LÄNGTAR t skolan hahha. Försök hitta på nått med dina vänner elr ligg inne o käka godis typ:) har nån serie tips? Ja e så uttråkad:):(


   
SvaraCitera
Annsie
Ämnesstartare

123fendas:
I dag är sista dagen av mitt sportlov.

Jag är arg, för vi har kemiprov på tisdag. Jag har aldrig behövt plugga till ett prov på ett LOV förut.

Jag har inte pluggat mycket kemi. Jag antar att jag borde göra det i dag.

Vad surt att ni tvingas plugga på lovet.. är så glad att jag slipper ha kemi nu i gymnasiet!


   
SvaraCitera
Annsie
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):
Haft o har nt gjort nått typ. Vart ny opererad så fick skippa skidåkningen i år:/ Första gången jag faktiskt LÄNGTAR t skolan hahha. Försök hitta på nått med dina vänner elr ligg inne o käka godis typ:) har nån serie tips? Ja e så uttråkad:):(

Åååå hoppas du mår bra nu iaf efter operationen!
Brukar också längta till skolan, blir så uttråkad hemma och har mitt sociala liv i skolan. 
Har ingen sån där vänvän som jag är sådär supertaggad på att träffa tbh, men att ligga inne vid datorn och käka godis (choklad) blir det definitivt, blir dock tråkigt i längden. :/
Serietips: Riverdale, Stranger Things, The end of the f***ing world, Breaking Bad.


   
SvaraCitera

Hade sportlov v.8 , men jag kollade YouTube och va i Gbg på lovet


   
SvaraCitera

Träffade några kompisar, har jobbat lite, annars har det inte hänt så mycket mer.


   
SvaraCitera

JobbaGråter


   
SvaraCitera