Aviseringar
Rensa alla

Sportlovet 2011


Ämnesstartare

Hur ska du tillbringa sportlovet? I snöfyllda fjäll med fartfylld off-piståkning, på en stekhet strand i medelhavet eller kanske hemma i sängen med panpizza och senaste True Blood-boxen?

Diskutera här! [party]


   
Citera
blum
 blum

Det är inte stekhett vid medelhavet på sportlovet, tyvärr 🙁 letat efter bra sista minuten-resor men det är kallt överallt i europa och norra afrika.
Jag ska nog försöka skriva på mitt projektarbete och träffa kompisar man inte hinner träffa annars.[smile]


   
SvaraCitera

sportlovet ska nog tillägnas åt att ta det lugnt och fira min födelsedag, kanske t.o.m träffar släktingar om jag känner för't. [smile]


   
SvaraCitera

Har inget sportlov. [sad]


   
SvaraCitera

Ska nog åka skidor på sportlovet. Annars vet jag inte så mycket, slappa och sitta vid UM och en varm pizza.


   
SvaraCitera

Jobba på Birka båten.[cool]


   
SvaraCitera

Skriva utkast till projektarbete.


   
SvaraCitera

Har inget sportlov och vet inte när sportlovet är, så ska högst troligt jobba + plugga. Ser fram emot det alla redan.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag ska ANDAS UT och hoppas på att vi inte får besök av min sambos kompis igen, ty han var otrevlig på jullovet. Förmodligen ska jag festa lite och komma ikapp med eventuella inlämingsarbeten också. Blir första sportlovet sedan jag var 13 som jag inte åker till Jämtland och härjar med kompisar (som iochförsig snackar lite skit bakom ryggen på en) så... ja.


   
SvaraCitera

Jag ska plugga om jag måste det. Annars ska jag vara hemma och dega varendaste dag.


   
SvaraCitera

Ha hand om sportlovsaktiviteter i en kommun tillsammans med min grupp.
Åka till Stockholm på supersecret träff med hemliga personer endast!


   
SvaraCitera

Det ända rätta är att spendera ditt sportlov i ST.ANTON. Det är där drömmar blir till verklighet, det är där du finner din maxgräns av alkoholpåverkning, det är där du finner tjejer/killar av toppklass, det är helt enkelt the place to be om du är en högklassig partyprisse. Kortfattat: Alla som är något åker till St.Anton på sportlovet, så enkelt är det. [love] KRÖKA OR DIE [love]


   
SvaraCitera

Håller med LLEC! Det är St. Anton som gäller på sportlovet! Vilken vecka ska du dit? Åker du också med Rollin'Snow?[bigcheers]


   
SvaraCitera