Aviseringar
Rensa alla

Spotify i mobil hjälp


Ämnesstartare

Ursäkta att jag är okunnig inom teknik, men har problem med en sak. Tycker Spotify och telia uttrycker sig så flummigt.

Kostar det något att anväda spotify i mobilen i offlineläge? Har kontantkort, om det skulle kostat borde de väl dra pengar därifrån? Eller kan de skicka hem någon räkning. Man vet ju aldrig med sånna företag. De har inte dragit några pengar från mitt kontantkort, mne tycker samtidigt det verkar orimligt att det enbart skulle kosta 99 kr månaden för en sån tjänst. Misstänker det ligger en dold summa som riskerar att överraska mig.

Direkt när jag loggar in på spotify i mobilen tar jag "force offline"

någon som kan göra livet mindre frågande för mig? 😉


   
Citera

Josefina52:

Man vet ju aldrig med sånna företag.

[love]


   
SvaraCitera

Josefina52:

mne tycker samtidigt det verkar orimligt att det enbart skulle kosta 99 kr månaden för en sån tjänst.

Nej det är inte orimligt, det är tillräckligt dyrt.

Det som kan bli en kostnad är datatrafiken, men om du kör i offline-läge så nej. Hur ska de ens veta att du använder spotify om du är offline?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag tror att jag loggar in som online och snabbt ändrar till offline, borde det inte gå lite då? 😛


   
SvaraCitera

Josefina52:

men jag tror att jag loggar in som online och snabbt ändrar till offline, borde det inte gå lite då? 😛

Du måste ju logga in och lyssna på låtarna ör att chaca ner dom till telefonen och sen kan du lyssna på dom offline.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gjort det, men måste göra om det varje gång jag stänger av telefonen, hur gör jag?


   
SvaraCitera

Josefina52:

men jag tror att jag loggar in som online och snabbt ändrar till offline, borde det inte gå lite då? 😛

Ja själva inloggning kräver ju en dataöverförning, även om den är minimal. Så ja nåt öre kan det nog kosta, om du inte redan har en dataplan vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har du för kontantkort? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har telia. Har inget abonemang, så mycket ringer jag faktiskt inte


   
SvaraCitera