Aviseringar
Rensa alla

Spotify Invites!


Ämnesstartare

respons:

Det finns ingen gratis-premium man kan bli inbjuden till. För något år sedan behövde man bli inbjuden till tjänsten innan den lanserades publikt, så är det inte längre. Finns inget att bjuda in till. .S

Ok :s så du menar att man heller inte kan bli inbjuden till Unlimited-Spotify?


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rockkotte:

Ok :s så du menar att man heller inte kan bli inbjuden till Unlimited-Spotify?

Nix. Har en miljard invites efter att ha haft Premium sedan det lanserades (eller ah, kör Unlimited nu pga har ingen mobil längre). PMa din mail så kan jag skicka en om du vill se vad som händer, men tror ej att det är någon som helst skillnad mot att bara registrera sig själv som vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rockkotte:

Men om jag bjuds in, så sparar jag 100kr i månaden :]

rockkotte:

Haha nu är du ute och cyklar.

Nej du är ute och cyklar.
Du kan inte få en inbjudan för att få Premium.
Du måste betala för det.
Med eller utan invite får du gratisversionen, vilket du kan lyssna på samma låt max 5ggr har jag för mig och sen var det väl max 10-20h/månad som du kunde lyssna på musik.
Så för att lyssna på mer än så, måste DU betala. Du kan inte få någon invite till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Övergett djävulsprogrammet. Kan självplåga mig själv på andra sätt än att lyssna på dampframkallande reklam 3511 gånger i timman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grooveshark is tha shit


   
SvaraCitera

NEMI:

Grooveshark is tha shit

tycker att det känns klumpigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

tycker att det känns klumpigt.

jo ja, lite kanske. men det är satans mycket bättre än spotify iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

jo ja, lite kanske. men det är satans mycket bättre än spotify iaf.

Äh. Tycker ett gigantiskt musikbibliotek som är snabbt, strömlinjeformat för min användning och kopplat till många av mina vänners listor, inkluderar biografier av artisterna jag lyssnar på, tips för liknande artister etc är klart värt en femtiolapp i månaden.

Mycket gnäll på Spotify nuförtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Mycket gnäll på Spotify nuförtiden.

JAG ÄR EN FATTIG STUDENTJÄVEL MED RÄTT ATT GNÄLLA


   
SvaraCitera
Tyrael

FAN VA DU E UTE OCH CYKLAR ALLTSÅ

rockkotte:

?

CYKLARN´ LÄGET?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

JAG ÄR EN FATTIG STUDENTJÄVEL MED RÄTT ATT GNÄLLA

Haha mja, känner man inte för att casha ut för tjänsten så är ju Grooveshark ett bra alternativ. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Haha mja, känner man inte för att casha ut för tjänsten så är ju Grooveshark ett bra alternativ.

därför jag älskar't


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Grooveshark is tha shit

Sen så ska man ju komma ihåg att grooveshark har många låtar dem inte ens har rättigheter att ha. Men Spotify har rättigheter så dem får ha låtarna på Spotify.

rockkotte:

Nu är ja för lat för att klicka på den där länken, för ja tror att du menar gratis Spotify. Men om man har gratis Spotify kan man bara spela samma låt typ 5 ggr. Suger!Jag vill ha Spotify Premium, vilket man får av invites, såå... :I

Om man får en Spotify invite nu så får man lyssna hur mycket man vill utan begränsningar (De sex första månaderna). Finns då ingen 5 låtars-spärr heller. Lika som i USA då.

Fast sen är det väl mer värt att ha Spotify unlimited/premium istället. Då man inte har någon reklam alls. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grajah:

Sen så ska man ju komma ihåg att grooveshark har många låtar dem inte ens har rättigheter att ha. Men Spotify har rättigheter så dem får ha låtarna på Spotify.

Hojojojojoj i'm a criminal heeeelp


   
SvaraCitera