Aviseringar
Rensa alla

Spotify till iPod


Ämnesstartare

När jag lyssnade på Spotify en dag så kopplade jag samtidigt in min iPod i datorn och då hände det grejer på Spotify. Det stod något som jag tolkade som att man kan kunde lägga över playlists till sin iPod. Men jag har inte riktigt lyckats göra det. Någon som vet hur man gör?


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

Du måste ha spotify i Ipoden för att det ska fungera.


   
SvaraCitera

Tvivlar på att din har det.


   
SvaraCitera
Tyrael

kapuschong:

Det stod något som jag tolkade som att man kan kunde lägga över playlists till sin iPod. Men jag har inte riktigt lyckats göra det. Någon som vet hur man gör?

Japp, det går utan problem. [smile]

Slumpartad:

Du måste ha spotify i Ipoden för att det ska fungera.

Det behöver man inte alls det, trollar du?


   
SvaraCitera

Tyrael:

Det behöver man inte alls det, trollar du?

Man måste väl ha spotifyprogramet i Ipoden? Och för det krävs väl att man har en som kan få internetuppkoppling och kontakt med appstore?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Japp, det går utan problem.

Hur gör man då?


   
SvaraCitera

jo har för mig att det går men använder ej spotify så vet ej hur


   
SvaraCitera

Varför hora ut dig till spotify om du har en ipod?


   
SvaraCitera
time
 time

Slumpartad:

Och för det krävs väl att man har en som kan få internetuppkoppling och kontakt med appstore?

Många av poddarna har Wi-Fi så det lär ju inte vara ett bekymmer.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Många av poddarna har Wi-Fi så det lär ju inte vara ett bekymmer.

Men alla har väl ej tillgång till appstore? Är väl bara de större och nyare?


   
SvaraCitera
time
 time

Slumpartad:

Men alla har väl ej tillgång till appstore?

Inte alla nej, men de som har möjlighet till Wi-Fi har.


   
SvaraCitera

"Playlists on the go

Here’s how: simply select your Spotify playlist and we’ll transfer the local files in that list directly to your iPod, iPhone or Android device. If your list contains songs you don’t have on your computer, then it’s easy to buy them with a couple of clicks.

Sync in seconds

All your own music files stored on your computer can be synced to your iPod, iPhone or Android device with Spotify.

Just plug your iPod into your computer with a USB cable and you’ll immediately see your iPod icon pop up in Spotify’s Device section. You can sync all your local files, or pick and choose playlists that you want added to your iPod.

How to sync to iPhone and Android

Simply install Spotify Mobile on your iPhone or Android device and sync all your local files for free. You won’t need cables either, as you can sync wirelessly if you're on the same Wi-Fi.

If you’re a Spotify Premium subscriber, you can also help yourself to our entire catalogue of 13 million tracks and mix them with your own music."

Saxat direkt från Spotifys webbsida. Behöver du mer info eller har några frågor; klicka här.


   
SvaraCitera

Det går nog inte, tyvärr. Det är bara iPod touch som stödjer det, eftersom den har tillgång till app store.


   
SvaraCitera