Aviseringar
Rensa alla

Spotify


Ämnesstartare

Mitt spotify funkar inte och det går mig lite på nerverna. Provade googla men hittade inget. Problemet är att vissa låtar inte går att spela fastän de ska gå, de flesta går men är vissa som inte vill. Dock så funkar låtarna på t.ex. min lillebrors data. Fattar det inte Gråter


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ominstallera? Glad


   
SvaraCitera

Har du Premium? Ifall du har gratisversionen tror jag att du bara kan spela varje låt ett visst antal gånger varje månad eller något sådant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Almiora det är typ i 10 timmar man får lyssna på några dagar.... Stör mig på spotify och ska skaffa premium HAHA! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gratisversionen.. Mm köper premium vissa månader när jag har råd. Hur som helst, för mig är det fuckat som fan, ibland kan jag lyssna en hel vecka utan vare sig reklam eller att tiden tar slut, och ibland endast någon halvtimme.. Ibland dröjer det flera veckor innan jag tid tillbaks får, och ibland räcker det att logga in och ut och fortsätta lyssna.. Haha buggigt.. 

Kan vara buggar som orsaker problemen du har också.. Men testa att installera om om du inte redan har gjort det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa spotify web player.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: Ominstallera?

Bra idé, tack. Ska prova detta

Almiora: Har du Premium? Ifall du har gratisversionen tror jag att du bara kan spela varje låt ett visst antal gånger varje månad eller något sådant.

Nope. jo det vet jag men det är inte problemet. För det här gäller Metallica och de blev ju tillgängliga för inte så längesedan och det cpade redan då

S3ON: Kan vara buggar som orsaker problemen du har också.. Men testa att installera om om du inte redan har gjort det. 🙂

Usch, spotify är jobbigt. Ska prova det för har inte gjort det innan

den_fete: testa spotify web player.

Vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Vad är det?

googla. spotify via din internet (tex firefox, chrome).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: googla. spotify via din internet (tex firefox, chrome).

Okej då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d r för du r tard lovar


   
SvaraCitera
seasaw

spotify premium är en klassfråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A, finns ju typ ett "maxantal" gånger som man kan spela en viss låt. Så premium som gäller eller flera konton 🙂


   
SvaraCitera
seasaw

hela strumpbyxor är en klassfråga


   
SvaraCitera
seasaw

att jag inte har e de en klassfråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
att jag inte har e de en klassfråga

allt är typ klassfrågor hehehe 😉


   
SvaraCitera