Aviseringar
Rensa alla

spotifyreklam


Ämnesstartare

ger mig psykbryt snart

[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Dissa Spotify eller skaffa premium [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem använder spotify, har aldrig fattat det[crazy]
0. det finns inga artister man vill höra där
1. det är reklam, dvs gift för hjärnan
2. man kan ej streama flac
3. hört talas om bittorrents??
4. REKLAAAM, lyssnar aldrig på kommersiella kanaler eller ser på kommersiella kanaler, och måste jag det stänger jag genast av ljudet och tittar bort från teven, det är som sagt gift


   
SvaraCitera
Tyrael

Tickstart:

vem använder spotify, har aldrig fattat det[crazy]

många, fatta då

Tickstart:

0. det finns inga artister man vill höra där

då har du dålig musiksmak [wink]

Tickstart:

1. det är reklam, dvs gift för hjärnan

var inte snål då, betala 49 kr i månaden, ingen reklam

Tickstart:

3. hört talas om bittorrents??

olagligt, vill du vara olaglig?

Tickstart:

4. REKLAAAM, lyssnar aldrig på kommersiella kanaler eller ser på kommersiella kanaler, och måste jag det stänger jag genast av ljudet och tittar bort från teven, det är som sagt gift

var inte snål då, 49:- i månaden för att vara laglig och få oändligt med musik är ett bra köp

reklam är bara gift för lättpåverkade människor
skaffa lite disciplin [smile]

[y]


   
SvaraCitera
Bakric

Grooveshark har ett mycket större utbud. Dessutom kan DU ladda upp musik själv om något saknas, vilket sedan är åtkomligt för alla användare.
Dessutom använder de sig såvitt jag vet inte av P2P-teknik vilket, enkelt förklarat, bokstavligen snor så mycket av din bandbredd som det är möjligt.
ENDA nackdelen är att ljudkvalitén kanske inte alltid är det bästa, men ärligt talat så hör jag ingen skillnad på 128 och 320 kbps trots att jag har ett Sennheiser PC360 headset och SoundBlaster-ljudkort.
Kan dock vara för att jag trummat ett tag utan hörselskydd....
Hursomhelst, tycker man att ljudkvalitén är dålig tycker jag gott man kan ladda ner låten själv i orginalkvalité, mastra om den om man känner för det och sedan ladda upp i lämpligt filformat.
Sedan om man bara lyssnar i sina pimpade skrotlurar kopplad till sin iPhone och enbart gillar musik som spelas på RixFM så duger ju spotify[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow, de sämsta argumenten jag någonsin sett, speciellt det där om musiksmaken
"gillar du david guetta och hiphoptranceremixer av gamla 80-talslåtar? -nej? tyvärr då är spotify inget för dej" aww ja jag har väl dåli musiksmak då :(((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackars derz :((


   
SvaraCitera
Bakric

Tyrael:

var inte snål då, 49:- i månaden för att vara laglig och få oändligt med musik

Metallica, Dia Psalma, AC/DC mm. hör tydligen inte till musik i dessa dagar.
Satans populärkultur och dess effekter på samhället [tired]


   
SvaraCitera
Sonya

hatar reklam på spotify, åh irriternade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [mad][mad][mad][mad] är det just nu, kan dem inte bara hålla käften liksom? ingen lyssnar ju på dem ändå???[tard][chocked][n][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig använt spotify och kommer aldrig att göra det. Laddar ner på det gamla hederliga viset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify förstör, musik ska inte blandas med en massa jävla tele2-reklam, konsten lider. Om du gick till Louvren för att kolla på Mona Lisa och bredvid tavlan så står det en bögig tele2säljare som frågar vad du har för abonnemang just nu då skulle det kanske förstöra upplevelsen en aning.

Tur att man har en hederlig gammal vinylspelare och en ipod packad med stulen musik.


   
SvaraCitera

Hittar nästan all musik som jag gillar på spotify, dom har många okända band osv som jag lyssnar på. Det som inte finns laddar jag ner, kompleterar [smile]


   
SvaraCitera
Tyrael

Bakric:

Metallica, Dia Psalma, AC/DC mm. hör tydligen inte till musik i dessa dagar.
Satans populärkultur och dess effekter på samhället [tired]

Nej precis! Hitta istället substitut för de banden, jag lovar att det finns något up & coming-band på Spotify som är lika bra.

Jag gråter inte för att några favoritband inte finns på Spotify, jag "köper" dem och lägger till dem på min Spotify-spellista.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Nej precis! Hitta istället substitut för de banden, jag lovar att det finns något up & coming-band på Spotify som är lika bra.Jag gråter inte för att några favoritband inte finns på Spotify, jag "köper" dem och lägger till dem på min Spotify-spellista.

ok kul för dig


   
SvaraCitera

äru fattig el???

Tickstart:

0. det finns inga artister man vill höra där

jooooo

Tickstart:

1. det är reklam, dvs gift för hjärnan

Tickstart:

4. REKLAAAM

hör aldrig reklam i min bitch

Tickstart:

3. hört talas om bittorrents??

ahmen jobbigt ju


   
SvaraCitera