Aviseringar
Rensa alla

sprängämnen


Ämnesstartare

nyligen hade man stoppat en man från att föra ca 125 kg sprängämnen från Polen till Frankrike, hur tänker ni kring sånt? De kunde av nån anledning varit påväg till Sverige. mina tankar går att de snart händer nåt sånt och 125 kg är inte lite


   
Citera

väldigt tråkigt tycker jag, fatta vad besvikna alla ungar blir på det barnkalaset när underhållningen efter fiskdammen uteblir. 


   
SvaraCitera

Händer det så händer det, men det känns väldigt jobbigt att springa runt och vara orolig över någonting man ändå inte kan kontrollera.


   
SvaraCitera

vapen smugglas varenda jävla minut i europa, om ni tycker 125kg är mycket hade ni blivit mkt mörkrädda om ni fick en siffra på hur stor mängd smugglade vapen som befinner sig i er hemort just nu.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
vapen smugglas varenda jävla minut i europa, om ni tycker 125kg är mycket hade ni blivit mkt mörkrädda om ni fick en siffra på hur stor mängd smugglade vapen som befinner sig i er hemort just nu.  

sprängämnen va de, alltså går de bygga en bomb på 125 kg av de, vilket skulle skada något otroligt mkt, ja vapen smugglas som fan de vet ja


   
SvaraCitera

handendärnissen:

sprängämnen va de, alltså går de bygga en bomb på 125 kg av de, vilket skulle skada något otroligt mkt, ja vapen smugglas som fan de vet ja

sprängmedel är lättare att få tag på än skjutvapen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

sprängmedel är lättare att få tag på än skjutvapen. 

ja..


   
SvaraCitera

handendärnissen:
nyligen hade man stoppat en man från att föra ca 125 kg sprängämnen från Polen till Frankrike, hur tänker ni kring sånt? De kunde av nån anledning varit påväg till Sverige. mina tankar går att de snart händer nåt sånt och 125 kg är inte lite

Lol kan fixa 500bomber för 5000 


   
SvaraCitera

ja det är klart att det är hemskt vad annat ska man säga


   
SvaraCitera