Aviseringar
Rensa alla

Språk - Spanska ÅR7


Ämnesstartare

Hejsan.
I hela ÅK7 har vi haft en otroligt dålig Spanska lärare.
Nästan allt jag har lärt mig inom spanska har jag lärt mig själv hemma och jag pluggar knappt något hemma alls.

Jag är urusel på Spanska och det blev inte bättre med dendär läraren. De andra i klassen verkar ha enklare att lära sig språk än vad jag har, så de ligger väll en liten bit framför mig, men iaf...

Nu till 8an och betygen ska vi få en ny Spanskalärare (nu - lite försent)
jag tvivlar på att någon av oss kan få bra betyg, kommer denhär nya läraren vara snäll med bedömmningne eller inte?.

Måste jag plugga spanska nu på lovet för att få högre betyg i det?...


   
Citera
Ämnesstartare

elin1101:

kommer denhär nya läraren vara snäll med bedömmningne eller inte?.

Det kan man ju undra.


   
SvaraCitera

elin1101:

jag tvivlar på att någon av oss kan få bra betyg, kommer denhär nya läraren vara snäll med bedömmningne eller inte?.

Det är tyvärr inget vi kan veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde den inte va det?...


   
SvaraCitera
kachin

fortfarande 4 terminer kvar, kan ju hända mycket


   
SvaraCitera

elin1101:

kommer denhär nya läraren vara snäll med bedömmningne eller inte?.

Jag tror inte någon av oss vet vilken sorts lärare du har. Du ger inte ens någon beskrivning av honom/henne. [rolleyes]

elin1101:

Måste jag plugga spanska nu på lovet för att få högre betyg i det?...

Jag skulle nog tro att det finns en större chans till högre betyg i spanska om du pluggar spanska. [zzz]

Om du är ambitiös så kan du kanske köpa lite program och liknande där man kan lära sig spanska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare