Aviseringar
Rensa alla

Språkresa


Xyz123

Oswin00:

Vi har bokat nu 3 veckor till Torquay. Har lite hemlängtan ibland men tycker annars att det är bättre att få komma hemmifrån 🙂

Kommer bli det bästa du gjort! åkte också dit i 3 veckor, fick aldrig hemlängtan för vi hade så jääävla roligt. verkligen bästa sommaren i mitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xyz123:

Kommer bli det bästa du gjort! åkte också dit i 3 veckor, fick aldrig hemlängtan för vi hade så jääävla roligt. verkligen bästa sommaren i mitt liv

Vad kul 😀
Har du några bra tips eller något som du typ ångrar att du glömde ta kort på eller äta?


   
SvaraCitera

Har haft kompisar som varit på språkresa i Torquay och de tyckte det var väldigt bra. Två av dom hoppade av när det var hemdags då de fått au pair jobb uppe i Skottland. Dom blev kvar i nästan fem månader till slut. 


   
SvaraCitera

Känns som det mest vettiga är att vänta tills man är 18 och spendera alla de pengarna på nån mer vettig resa.


   
SvaraCitera
Xyz123

Oswin00:

Vad kul 😀
Har du några bra tips eller något som du typ ångrar att du glömde ta kort på eller äta?

Det finns ett jättefint pariserhjul där vid typ hamnen! Kommer inte riktigt ihåg var men det låg också vid hamnen, men deras fish and chips <333. Den var supergod! Sen vet jag inte vilka egna aktiviteter du kan lägga till, men jag valde att åka till typ en miniatyrstad, zoo, och åka på en sån stor banan i vattnet! Jag var ju lagom smart som inte hade med någon kamera när jag åkte dit... Har bilder fån min gamla mobil och det är ju inte den bästa kvalitén 


   
SvaraCitera

Min syster åkte på språkresa till Torquay och hon var ganska nöjd med skälva Torquay tror jag. Dom åkte även på en utflykt till london. Jag skulle inte satsa på en språkresa till london


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xyz123:

Det finns ett jättefint pariserhjul där vid typ hamnen! Kommer inte riktigt ihåg var men det låg också vid hamnen, men deras fish and chips <333. Den var supergod! Sen vet jag inte vilka egna aktiviteter du kan lägga till, men jag valde att åka till typ en miniatyrstad, zoo, och åka på en sån stor banan i vattnet! Jag var ju lagom smart som inte hade med någon kamera när jag åkte dit... Har bilder fån min gamla mobil och det är ju inte den bästa kvalitén 

Fish and chips kommer jag hålla utkik för, och pariserhjulet 🙂 
Vi ska bland annat åka till London två nätter, en kvällskrysning längs Torbay, ett vattenland och gå på ett konst galleri (vi har STS explorer pass)
Har min mobil (det är inte så dålig bild kvalité idag) men kommer att få en ny kamera innan resan ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schalke04:
Min syster åkte på språkresa till Torquay och hon var ganska nöjd med skälva Torquay tror jag. Dom åkte även på en utflykt till london. Jag skulle inte satsa på en språkresa till london

Vi kommer att åka till London 2 nätter. Vad hände där? :s


   
SvaraCitera

Oswin00:

Vi kommer att åka till London 2 nätter. Vad hände där? :s

Dom var vid London Eye och bockade väl av några andra "måsten", Madame Tussauds t.ex. Dom fick även gå lite fritt och shoppa eller nått.


   
SvaraCitera

Fast det var med EF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schalke04:

Dom var vid London Eye och bockade väl av några andra "måsten", Madame Tussauds t.ex. Dom fick även gå lite fritt och shoppa eller nått.

Missförstod jag nu? 🙁 
Det kändes som om du menade att London var dåligt?


   
SvaraCitera

Oswin00:

Missförstod jag nu? 🙁 
Det kändes som om du menade att London var dåligt?

Nej jag menade bara att dom kollade på det viktigaste samt att dom fick gå lite fritt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schalke04:

Nej jag menade bara att dom kollade på det viktigaste samt att dom fick gå lite fritt

Men varför skulle du "inte satsa på en språkresa till London"?


   
SvaraCitera

Oswin00:

Men varför skulle du "inte satsa på en språkresa till London"?

För du får ändå åka dit och se det viktigaste samt att jag hellre skulle vilja spendera tiden i en mindre stad. Inte var i en hektisk storstad så länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schalke04:

För du får ändå åka dit och se det viktigaste samt att jag hellre skulle vilja spendera tiden i en mindre stad. Inte var i en hektisk storstad så länge

Instämmer helt C:


   
SvaraCitera