Aviseringar
Rensa alla

Språkresa sommar 2013


Ämnesstartare

Någon som ska på språkresa till Hastings/Bournemouth/Brighton/Oxford med EF sommar 2013? Jag vill åka men jag har ingen att åka med, skulle vara kul om man fick lära känna någon i så fall. Puss hej, ät inte leverpastej. [smile]


   
Citera

Är inte du lite fööör ung.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON - Eh... Nae...?


   
SvaraCitera

Du är inte redo än förstår du lilla flicka.. Låt dig inte stressas av tiden, din tid kommer! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh tack, känns så mycket bättre nu när jag känner mig som 3 år. 🙂


   
SvaraCitera

Du lär nog känna folk på plats oavsett vart du åker. Oftast är man ju två-tre stycken i varje värdfamilj och det finns ju uppstyrda aktiviteter större delen av ens vakna tid där så det kommer ganska naturligt.

Åk bara vart du känner för så löser sig resten. Oxford är en väldigt vacker stad och hade intensivpaket (mer undervisning) när jag var där men tror säkert att alla platser du nämner går att spendera tre veckor i.

Lyssna inte på S3ONs bullshit. Att vara på egen hand i ett främmande land ett par veckor är väl alltid en nyttig upplevelse i din ålder.


   
SvaraCitera

Far till Hastings med STS, ska själv dit 🙂


   
SvaraCitera

hej jag jobbar för ef crew, var själv i californinen denna sommaren och det var underbart! bestämmer du dig för att åka till hastings så är det 3000 kr i rabatt om du bokar innan den 26e oktober plus ca 700 kr i rabatt av mig om du hör av dig till mig innan du bokar, kontakta mig på s-olsssonn@hotmail.com


   
SvaraCitera