Aviseringar
Rensa alla

Språkrese problem


Ämnesstartare

För att göra en relativt medellång historia något kortare kan vi säga att jag i Höstas beställde en Resa till London med internationell kurs i 2 veckor via EF språkresor, har samlat pengar till detta nu sedan dess..
1 mars fick jag info om att min språkkurs var inställd, och blev erbjuden samma internationella kurs i Oxford istället.
Min problematik är nu:

Oxford blir dyrare, de fickpengar jag lyckats skrapa ihop går nu dit om jag väljer Oxford och måste därför jobba mycket mer för att få mer pengar, vet inte ens om jag klarar få ihop de 5000 jag behöver[cry].
Eller om jag väntar och spar de pengar jag har och far nästa sommar(2013)?[censur] men jag har väntat på detta så länge nu..
Vad skulle du gjort?[confused]


   
Citera

skulle åkt på språkresa till sverige och tränat på att undvika särskrivningar


   
SvaraCitera

vänta med att åka
du har ju inte råd


   
SvaraCitera

elverpigen:

skulle åkt på språkresa till sverige och tränat på att undvika särskrivningar

[love]


   
SvaraCitera

Jag skulle nog föreslå nästa sommar, and besides... då så har du ju även mer cash att röra dig med såvida du inte är en slösare. Trust me, it's worth it! Själv så var jag i Malta med EF sommaren 2010. Dom är mycket seriösa och bra. [y]


   
SvaraCitera

jag tycker helt klart att du ska åka om du bokar tidigt så får du massa olika rabatter. Men det är super värt att åka det är det bästa som fins har varit på två språkresor tidagre och har varit det roligase jag har gjort


   
SvaraCitera