Aviseringar
Rensa alla

spray?


Ämnesstartare

Tjena! Jag har skissat lite teckningar med blyerts, och undrar om det inte finns någon spray som man kan spruta på så att blyertsen inte "tynar bort", eller gäller det kol?

har för mig att vi har det i bilden i skolan...

om det finns: vad heter sprayen? vart kan man köpa det?

tack på förhand


   
Citera
Ämnesstartare

Har för mig att det finns någon sådan spray på Clas Ohlsons. Kolla där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klarlack funkar på klistermärken, gör dem typ omöjliga att riva bort. Nazisterna brukar göra det för att deras töntiga klistermärken blir nedrivna annars. Kanske sån du menar? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Klarlack funkar på klistermärken, gör dem typ omöjliga att riva bort. Nazisterna brukar göra det för att deras töntiga klistermärken blir nedrivna annars. Kanske sån du menar?

Mesigt. Krossa glas i små små bitar och blanda med ditt tapetklister istället - An Anarchists Cookbook har lärt mig väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Mesigt. Krossa glas i små små bitar och blanda med ditt tapetklister istället - An Anarchists Cookbook har lärt mig väl.

Låter ju jobbigt. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixativ heter det, finns väl i konstaffärer osv eller så. [y]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Låter ju jobbigt. 😛

Semi:

Mesigt. Krossa glas i små små bitar och blanda med ditt tapetklister istället - An Anarchists Cookbook har lärt mig väl.

ofta de rekommenderar tapetklister i anarchist cookbook, det lär ju vara hemmagjorda varianten i så fall!!! potatismjöl, vatten och socker (+ glas, ev.).

trodde du om någon kunde detta bettan, eller är du på dekis, spriten förtär din förmåga att affischera, passa dig. passa dig även för att riva ned nazilappar om de har glas i sin blandning!

---

skaffa fixativ det finns typ överallt, bokhandeln, mataffären (om den är välsorterad),

Ensamvargen:

konstaffärer

, pysselbutiker osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

trodde du om någon kunde detta bettan, eller är du på dekis, spriten förtär din förmåga att affischera, passa dig. passa dig även för att riva ned nazilappar om de har glas i sin blandning!

lol, klart jag vet hur man blandar eget klister. Du behöver inte ens socker. Räcker med potatismjöl och att koka vatten. ;P

Och klistermärken river man med nycklar. Helst en kapsylöppnare om man har en sån på sin ring, de är bra.

(haha, har större affischeringskuk än dig! :P)


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Du behöver inte ens socker. Räcker med potatismjöl och att koka vatten. ;P

vet men det håller bättre med socker.

Rödingajävel:

(haha, har större affischeringskuk än dig! :P)

säker? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Låter ju jobbigt. 😛

Bara för de som drar ner dom. Blodiga fingrar!

internet:

ofta de rekommenderar tapetklister i anarchist cookbook, det lär ju vara hemmagjorda varianten i så fall!!! potatismjöl, vatten och socker (+ glas, ev.).

Klart som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra 🙂 fixativ här kommer jag 😀


   
SvaraCitera

A det heter fixativ. men du har även fixativ 1.5 och 2.5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN HÖRRNI
Det fungerar ju med vanligt hårspray


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp spray med färger så kan du göra graffititi


   
SvaraCitera