Aviseringar
Rensa alla

Spricker snart


Ämnesstartare

Efter att ha levt en sund livsstil med proteindrinkar och träning var det idag dags för julmiddag. Ligger nu i fosterställning och väntar på att spyan ska komma upp eller att magen ska spricka. ALDRIG. MER. ÄTA. SOM. EN. HÄST. Ligger i fosterställning med datorn nu. Mår illa som en jag vet inte vad. Kräks snart. Antagligen för att magsäcken är proppfull vart ska annars det som inte får plats ta vägen??? Fuck christmas!


   
Citera
Ämnesstartare

Brukar alltid komma hungrig i från julmiddagar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill dö. Har typ spyfobi. Och så mår jag illa varannan sekund. Bara väntar in spyan. PAAAAAAAANIIIIIIIIK!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner samma sak :C har på ganska exakt en hel vecka ätit ca 2500 kcal, och så kom jag hem nyss och ätit massa kakor[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom f.ö. att tänka på den där "spricka hela vägen"-dokumentären när jag såg rubriken[sad]


   
SvaraCitera

det är inte vad man äter mellan jul och nyår som spelar roll utan vad man äter mellan nyår och jul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får panik över illamåendet så jag typ börjar skaka. Hoppas jag slipper spy. Hoppas. Det är fan otroligt att man kan äta så mycket så man spyr haha. Bokstavligt talat. AAAAAAAAAA hjurhfuuuuuusdfjljdslfl dör


   
SvaraCitera
Tyrael

Du skulle nog ha värmt upp magen inför julmiddagen istället 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har världens ryggvärk också. Och revben. Antagligen för att magsäcken trycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Du skulle nog ha värmt upp magen inför julmiddagen istället 😉

Mm,fast det bästa är nog att sluta äta när man är mätt.


   
SvaraCitera

Angelize:

Vill dö. Har typ spyfobi. Och så mår jag illa varannan sekund. Bara väntar in spyan. PAAAAAAAANIIIIIIIIK!!!!

du kmmr klara det!! har aldrig varit med om att man kräks av för mkt mat. att lägga en varm riskudde el ngt på magen kan hjälpa ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du kmmr klara det!! har aldrig varit med om att man kräks av för mkt mat. att lägga en varm riskudde el ngt på magen kan hjälpa ibland

tack :PP jag har varit med om det en gång, men då var det även chips med i bilden, o jag mår lätt illa av chips haha...det var hemskt!!! men det börjar gå över nu, ska ta en varm dusch har tyvärr ingen riskudde


   
SvaraCitera

Angelize:

jag har varit med om det en gång, men då var det även chips med i bilden, o jag mår lätt illa av chips haha...det var hemskt!!!

tror iofs jag kan ha gjort det av pizza 1 gng, fast det berodde på att jag satte i halsen när jag drack vatten efter tror jag..

Angelize:

men det börjar gå över nu, ska ta en varm dusch har tyvärr ingen riskudde

nice! annars brukar d funka lika bra å ta 1 petflaska å fylla med varmvatten


   
SvaraCitera