BLODÅDRA Skapade trådar Postade inlägg 3 Aug 2009, 23:55 pappa, vänta på migdet är nåt jag vill visa digen död fågelsom trillat ner från sitt bopappa vet du vart man kommer när man dör?
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Aug 2009, 23:59 enhimmelskdrog:läskig bild :(din med
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Aug 2009, 23:59 shajjn:hmmmmvad tänker din hjärna på
sunday_night_kramas Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:04 alltså, gjorde det här kontot bara för att berätta att det här är den finaste tråden jag någonsin sett. ha det bra flicka lilla
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:13 Lounge fact:brukar studera döda fåglar mycket väljag brukar ta bilder på dem
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:15 BLODÅDRA:jag brukar ta bilder på demjag med, fast blir mest kassa mobilbilder eftersom det är enda kameran jag har till hands vid sådana ypperliga tillfällen
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:16 Lounge fact:jag med, fast blir mest kassa mobilbilder eftersom det är enda kameran jag har till handsjag har endast mobilkamera för den är bättre än den jag har liggandes hemma i lådan.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:17 BLODÅDRA:jag har endast mobilkamera för den är bättre än den jag har liggandes hemma i lådan.oki du borde göra ett album här på um
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:18 Lounge fact:oki du borde göra ett album här på ummed döda fåglar?
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:20 ohYEA_:lol @ f45han är rolig hanLounge fact:aaaahdet kanske jag gör någon dag
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:22 BLODÅDRA:det kanske jag gör någon dagmezza isånnafall
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Aug 2009, 00:23 BLODÅDRA:enhimmelskdrog: läskig bild :(din medHAHAHAHHA <3