Aviseringar
Rensa alla

sprutar för snabbt/ orolig inför sexdebutten


Ämnesstartare

Sa ra:

well.. kvinnor är ju vackra så jag förstår dig alltså

skojar du eller, kvinnor är sjukt vackra, får stake för varje brud på stan nuförtiden, inte alla men dem flesta ser väl rätt okej ut!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytravelx:

tror det handlar om erfarenhet!!

då får du träna tills du får den erfarenheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytravelx:

det jag är orolig över är att, det känns som man kommer spruta bara man drar av sig brallerna inför en brud!!

NOOB. För helvete, t.om vi 12-åringar har ju knullat runt redan [bigsmile].

Håll dig till porren på datorn du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

NOOB. För helvete, t.om vi 12-åringar har ju knullat runt redan .

Håll dig till porren på datorn du!

alla vet redan att du är bög här!!!! läste lite på din sida. hahahahahah du är bög för fan. måste dra och spy nu!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytravelx:

du är bög

Men vilken nyhet [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytravelx:

läste lite på din sida

Stalker [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, du kommer spruta dig själv i huvudet och din tjej/ditt ragg kommer skratta ihjäl sig.


   
SvaraCitera

*pet*


   
SvaraCitera

Men,,, knulla - går det inte - försök igen. Ingen bryr sig -- tjejen kanske blir lite besviken - men ingen bryr sig - inte ens tjejen om det inte går första andra tredje fjärde eller femte gången. Så sluta whina och försök istället. [love]


   
SvaraCitera

mytravelx:

skojar du eller, kvinnor är sjukt vackra, får stake för varje brud på stan nuförtiden, inte alla men dem flesta ser väl rätt okej ut!!

Ja, jag vet ju det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytravelx:

det jag är orolig över är att, det känns som man kommer spruta bara man drar av sig brallerna inför en brud!!

det lugnt, de älskar sånt. spruta på bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytravelx:

kommer jag så jävla snabbt

Va inte orolig för det. Jag var också orolig för det, men jag och min tjej tog det lungt, Jag berättade att jag kommer snabbt, så vi tog det lungt.

Så var inte orolig, ta det lungt och berätta för den tjej du ska ha det med. Så du och hon kan göra det så bra som möjligt. MEN kom ihåg att SKYDDA dig, det är viktigt, om nu hon inte kör med p-piller så e det lungt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du lär ju var på typ toppen av din pubertet så det är inte så konstigt om du blir kåt av allt. sen så hör man ju ofta om folk som har problem med att dom kommer för snabbt vid sex men när de runkar så är det hur lungt som helst. så vem vet du kanske får motsatt effekt och kommer snabbt när du runkar men får stå ut med mastodontknull istället:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

men får stå ut med mastodontknull istället:D

Den bra bra den[y][bigcheers]


   
SvaraCitera

nazgul:

NOOB. För helvete, t.om vi 12-åringar har ju knullat runt redan .

tss, så sant så [zzz][ops]


   
SvaraCitera