Aviseringar
Rensa alla

Spy av sperma


Ämnesstartare

Eh, jo ... det är så att jag har en kompis som precis skaffat en ny pojkvän. Igår kväll sög hon av honom och hon kände direkt i magen att något var lite fel. Några timmar senare vaknade hon, spydde och gick och la sig igen.

Någon som varit med om det här? Jag ... eh, min kompis är lite orolig över att hon aldrig mer kommer kunna svälja sin pojkväns sperma utan att behöva spy upprepade gånger efteråt.

Tänkte om det kunde vara allergi men inga andra allergisymptom (så som utslag och sånt) har uppkommit.

Seriös tråd [sad]


   
Citera

uppenbar:

Jag ... eh, min kompis är lite orolig

xD [love]

Låter hemskt jobbigt, dock. Vad äcklig gry.. Jag menar din kompis pojkvän måste ha känt sig. [sad] Han kanske hade ätit något som påverkade sperman?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Låter hemskt jobbigt, dock. Vad äcklig gry.. Jag menar din kompis pojkvän måste ha känt sig. Han kanske hade ätit något som påverkade sperman?

Min kompis pojkvän lever på sprit, Gorby's piroger och typ ... läsk. Kan det ha något med saken att göra? [sad]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Min kompis pojkvän lever på sprit, Gorby's piroger och typ ... läsk. Kan det ha något med saken att göra? [sad]

Jag är ingen expert inom området, är jag rädd. Men nästa gång sperman blir aktuell att ha i munnen, be då kompisens pojkvän smaka först!


   
SvaraCitera

uppenbar:

Min kompis pojkvän lever på sprit, Gorby's piroger och typ ... läsk. Kan det ha något med saken att göra? [sad]

Kosten påverkar ju bl.a sperman, så det är inte helt otänkbart.


   
SvaraCitera

uppenbar:

jag har en kompis

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jag är ingen expert inom området, är jag rädd. Men nästa gång sperman blir aktuell att ha i munnen, be då kompisens pojkvän smaka först!

Det tog ju några timmar innan jag blev dålig, så jag får helt enkelt tvinga i honom en sats och sen se om han utvecklar något slags illamående. Är orolig för att det bara är jag som reagerar så, tråkigt om jag aldrig kan svälja hans sperma igen (öh, det där var en mening jag aldrig trodde att jag skulle använda).

passaro:

Kosten påverkar ju bl.a sperman, så det är inte helt otänkbart.

Men känns konstigt om jag skulle spy av det. Känns inte som att kosten kan påverka så mycket, eller?


   
SvaraCitera

uppenbar:

tråkigt om jag aldrig kan svälja hans sperma igen (

Hm, personligen hade jag nog blivit glad. Sperma är inte till några pris gott.
Fast smaken är ju som baken. [smile]


   
SvaraCitera

uppenbar:

"en kompis"


   
SvaraCitera

Han är uppenbarligen defekt. Byt ut honom.


   
SvaraCitera
Exner

Pervodurabo:

Han är uppenbarligen defekt. Byt ut honom.

Hade han månne någon i åtanke?

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pervodurabo:

Han är uppenbarligen defekt. Byt ut honom.

han är inte alls defekt, han är underbar. Min mage kommer bara inte överens med hans sperma.


   
SvaraCitera

Protip: Sluta svälja hans sperma, det är övervärderat imo.


   
SvaraCitera

Men vad är hon orolig för egentligen? Det är ju inte så att hon är tvungen att svälja hans sperma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen annan:

Men vad är hon orolig för egentligen? Det är ju inte så att hon är tvungen att svälja hans sperma.

Men jag ... eh, hon vill. Alltså, tänk om vi ska vara tillsammans resten av våra liv. Det är ju ganska tråkigt att inte kunna svälja då, tycker jag. Kanske är jag konstig? Men jag tycker liksom att det är praktiskt och bra och ... hör till.


   
SvaraCitera